Horizon of Medical Education Development
افق توسعه آموزش علوم پزشکی
Medical Sciences
https://hmed.mums.ac.ir/
0
2228-6438
2008-5540
fa
jalali
1389
6
1
gregorian
2010
9
1
4
1
online
1
fulltext
en
الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی
.
مقاله پژوهشی
Original Article
یادگیری زایشی، ایجاد رابطه، خلق معنا، طراحی آموزشی، درک و فهم عمیق و تولید دانش
19
28
https://hmed.mums.ac.ir/article_13693.html
hosein
zangeneh
حسین
حسین
زنگنه
58448
No
دانشجوی دکتری تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
hashem
fardanesh
هاشم
هاشم
فردانش
58449
Yes
دانشیار گروه تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران
*تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دفتر گروه تعلیم و تربیت