نمایه نویسندگان

آ

  • آزاده، محمدرضا بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریت‌های پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]
  • آسایش، حمید بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریت‌های پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]

ا

  • ابراهیمی، علیرضا بررسی وضعیت ترجمان دانش ازدیدگاه تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-45]
  • ازادچهر، محمد جواد بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]
  • اسحاقی، سیده زینب بررسی ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی شهرکرد در سال1398- 1397 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-21]
  • اعتماد، لیلا نظرات کارورزان بخش مسمومین در مورد وبینار های برگزار شده [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 91-73]

ب

  • باقری، رویا بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]

پ

  • پرورش مسعود، محمد بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریت‌های پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]
  • پور اسماعیل، فاطمه چگونه یک دانش پژوهی آموزشی بنویسیم؟ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 108-92]

ت

  • تقوی اردکانی، عباس بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]

ج

  • جعفری، احسان ارزیابی نظام آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوران همه گیری کروناویروس 2019 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-81]

چ

  • چرکزی، عبدالرحمن ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]

ح

  • حاتمی، ناصر اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
  • حاجی محمدحسینی، مهسا بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریت‌های پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]
  • حیدری، علیرضا ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
  • حسینی، سید مسعود بررسی کیفیت خدمات آموزشی ضمن خدمت به کارکنان شاغل در مراکز جامع سلامت شهر مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 44-33]

خ

  • خادمی، جواد ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
  • خادم رضاییان، مجید نظرات کارورزان بخش مسمومین در مورد وبینار های برگزار شده [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 91-73]
  • خیری، سلیمان بررسی ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی شهرکرد در سال1398- 1397 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-21]
  • خیرخواه، داوود بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]
  • خطیرنامنی، زهرا ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]

د

  • دادپور، بیتا نظرات کارورزان بخش مسمومین در مورد وبینار های برگزار شده [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 91-73]
  • دادگر مقدم، ملیحه بررسی وضعیت ترجمان دانش ازدیدگاه تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-45]
  • دریازاده، سعیده بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]
  • دهقانی فیروزآبادی، محمد تحلیل معیارهای فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در فرایند جذب و ارتقاء اعضای هیات علمی علوم پزشکی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 61-44]

ر

  • رحمانی، علی نظرات کارورزان بخش مسمومین در مورد وبینار های برگزار شده [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 91-73]
  • رحمانیان، احسان اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
  • رحمانیان، محمد اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
  • رسولیان کسرینه، مرجان بررسی وضعیت ترجمان دانش ازدیدگاه تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-45]
  • رعیت دوست، اسماعیل اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
  • رفیعی، نرگس ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
  • روشن روان، مصطفی ارزیابی نظام آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوران همه گیری کروناویروس 2019 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-81]

س

  • سرابادانی، جواد چگونه یک دانش پژوهی آموزشی بنویسیم؟ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 108-92]
  • سرودی، ستاره تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر افسردگی دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 24-6]
  • سهرابی، معصومه ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]

ش

  • شریف، محمد رضا بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]
  • شریف زاده، ناهید بررسی وضعیت ترجمان دانش ازدیدگاه تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-45]
  • شکری، شیما ارزیابی نظام آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوران همه گیری کروناویروس 2019 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-81]
  • شکری، صادق تحلیل معیارهای فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در فرایند جذب و ارتقاء اعضای هیات علمی علوم پزشکی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 61-44]

ص

  • صادقی، رقیه بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریت‌های پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]
  • صفدری، محمدرضا ارزیابی نظام آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوران همه گیری کروناویروس 2019 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-81]

ظ

  • ظهیری، آزیتا بررسی ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی شهرکرد در سال1398- 1397 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-21]

ع

  • عابدی، فرشید تحلیل معیارهای فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در فرایند جذب و ارتقاء اعضای هیات علمی علوم پزشکی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 61-44]
  • عبادالهی نطنزی، علیرضا بحران کووید- 19، فرصتی برای تلفیق آموخته‌های پاندمی در تحول فرایند آموزش و پژوهش در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 5-1]
  • عبیری، سمانه اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
  • عرب رحمتی پور، غلامرضا بحران کووید- 19، فرصتی برای تلفیق آموخته‌های پاندمی در تحول فرایند آموزش و پژوهش در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 5-1]
  • عرب رحمتی پور، مرجان بحران کووید- 19، فرصتی برای تلفیق آموخته‌های پاندمی در تحول فرایند آموزش و پژوهش در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 5-1]
  • علومی، شبنم تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر افسردگی دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 24-6]
  • عمادزاده، علی بررسی تأثیرآموزش بر میزان فعالیت بدنی بهورزان زن مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 69-57]

غ

  • غیاثوندیان، شهرزاد بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریت‌های پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]
  • غلامی، حسن بررسی تأثیرآموزش بر میزان فعالیت بدنی بهورزان زن مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 69-57]

ف

  • فرهمندی، فرحناز بررسی تأثیرآموزش بر میزان فعالیت بدنی بهورزان زن مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 69-57]

ق

  • قادری، حوری وش بررسی ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی شهرکرد در سال1398- 1397 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-21]

ک

  • کشمیری، فاطمه برنامه های کوتاه مدت توانمندسازی: راهکاری برای رشد مهارت تدریس و انتقال آموخته های اعضای هیئت علمی به محیط‌های آموزشی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 72-62]
  • کلانی، نوید اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]

ل

  • لطفی، منصوره ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]

م

  • ماه طلب، زهرا بررسی کیفیت خدمات آموزشی ضمن خدمت به کارکنان شاغل در مراکز جامع سلامت شهر مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 44-33]
  • محمد حسین زاده، معصومه چگونه یک دانش پژوهی آموزشی بنویسیم؟ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 108-92]
  • میرکریمی، سیدکمال الدین ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
  • مشیری، محمد نظرات کارورزان بخش مسمومین در مورد وبینار های برگزار شده [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 91-73]
  • مصطفی پور، سمانه تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر افسردگی دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 24-6]
  • مصلی نژاد، هادی اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
  • معتمدی، معصومه ایمنسازی کودکان در شرایط بحران کرونا ویروس [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 5-1]
  • مکارم، عباس بررسی کیفیت خدمات آموزشی ضمن خدمت به کارکنان شاغل در مراکز جامع سلامت شهر مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 44-33]
  • مهتدی، سمیه نقش های عامل آموزشی و یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 105-97]
  • موسی فرخانی، احسان بررسی کیفیت خدمات آموزشی ضمن خدمت به کارکنان شاغل در مراکز جامع سلامت شهر مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 44-33]

ن

  • نامدار احمدآباد، حسن ارزیابی نظام آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوران همه گیری کروناویروس 2019 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-81]
  • نعیمی بنائیان شرق، محمد رضا بررسی وضعیت ترجمان دانش ازدیدگاه تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-45]
  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا نقش های عامل آموزشی و یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 105-97]

ی

  • یاوری، مریم بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]