• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • فرایند پذیرش مقالات
  • راهنما
    • راهنمای نویسندگان
    • راهنمای چکیده صوتی
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 2، شماره 3، خرداد 1387 
تعداد مقالات: 4

مقاله پژوهشی

مقایسه ازمون ها دو و سه گزینه ای در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان در درس فیزیک پزشکی

صفحه 3-6

10.22038/hmed.2008.13725

محسن حاجی زاده

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 796.6 K

رضایتمندی دانشجویان مرحله فیزیوپاتولوژی از کارگا ههای برگزار شده در مرکز مهار تهای بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نی مسال دوم 86- 85

صفحه 7-10

10.22038/hmed.2008.13726

زهرا موفقی؛ حمیده وحید؛ مصطفی داستانی؛ نازنین کرمی فر؛ مهدی رضا عمادزاده؛ حسین شباهنگ

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 222.58 K

معرفی رو شهای تحلیل میدان نیرو و تحلیل شکاف در بهبود وضعیت آموزش پزشکی

صفحه 11-15

10.22038/hmed.2008.13727

سیده نگار اسعدی؛ رضا افشاری؛ محمدتقی رجبی مشهدی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 350.9 K

چگونه کارکنان خود راتوانمند سازیم؟

صفحه 21-26

10.22038/hmed.2008.13728

مرضیه دشتی رحمت آبادی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 329.71 K

افق توسعه آموزش علوم پزشکی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
شماره 3
دوره 1 (1385)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب