نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش پیش بینی رابطه ی میان خودنظارتی و کنترل تفکردرکارکنان اداری دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 31-37]
  • آموزش روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 4-8]
  • آموزش ضرورت به بروز رسانی آموزش میکروب شناسی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 9-13]
  • آموزش پیش بینی راهبردهای خودتنظیمی از مولفه‌های کنترل تفکر [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 14-20]
  • آموزش کاربرد بالینی سرفصل های درس بیوشیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 11-13]
  • آموزش بررسی نظرات و میزان رضایت دانش آموختگان رشته پزشکی نسبت به توانمندی‌های حرفه‌ای خویش و ارزش کاربردی موضوعات تدریس شده در زمینه بیماریهای مغز و اعصاب [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 14-21]
  • آموزش الکترونیک بررسی نحوه ارزشیابی فراگیر در سیستم آموزش الکترونیکی تحت وب در مقایسه با سیستم آموزشی سنتی [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 30-36]
  • آموزش الکترونیکی بررسی و اولویت بندی عوامل موثردر پیاده سازی موفق آموزش الکترونیکی از نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-49]
  • آموزش الکترونیکی نرم افزار اجتماعی وب 2 ؛ پشتیبان آموزش الکترون کیی نوین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 81-85]
  • آموزش الکترونیکی۲ نرم افزار اجتماعی وب 2 ؛ پشتیبان آموزش الکترون کیی نوین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 81-85]
  • آموزش بالینی بررسی دیدگاه دانشجویان رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نحوه ارائه دوره های کارآموزی در سال 1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 3-13]
  • آموزش بر خط بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای پروژه یادگیری الکترونیکی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 11-17]
  • آموزش پزشکی شبیه سازی و واقعیت مجازی؛ روشی نوین برای بهبود کیفیت آموزش پزشکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 69-74]
  • آموزش پزشکى معرفی رو شهای تحلیل میدان نیرو و تحلیل شکاف در بهبود وضعیت آموزش پزشکی [دوره 2، شماره 3، 1387، صفحه 11-15]
  • آموزش ترکیبی آموزش ترکیبی: رهیافتی نوین جهت کاربست در آموزش الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 55-63]
  • آموزش دندانپزشکی نظرسنجی از دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی مشهد با سابقه یک تا دو سال کار در رابطه با تناسب محتوای آموزش و نیازهای حرفه ای آنها [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 4-13]
  • آموزش سنتی آموزش ترکیبی: رهیافتی نوین جهت کاربست در آموزش الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 55-63]
  • آموزش عالی بررسی نقادانه الگوهای تامین و تخصیص مالی در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 3-11]
  • آموزش عملى رضایتمندی دانشجویان مرحله فیزیوپاتولوژی از کارگا ههای برگزار شده در مرکز مهار تهای بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نی مسال دوم 86- 85 [دوره 2، شماره 3، 1387، صفحه 7-10]
  • آموزش مبتنی بر رایانه آموزش مداوم الکترون کی: جدید اما سردرگم [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 41-45]
  • آموزش مبتنی بر وب آموزش مداوم الکترون کی: جدید اما سردرگم [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 41-45]
  • آموزش مجازی ارزیابی کیفیت درونی برنامه درسی دوره ی آموزش مجازی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 29-36]
  • آموزش مجازی آموزش ترکیبی: رهیافتی نوین جهت کاربست در آموزش الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 55-63]
  • آموزش مجازی و آموزش مداوم پزشکی بررسی نظرات مشمولین آموزش مداوم علوم پزشکی تبریز در خصوص برگزاری برنامه ها به روش الکترونیکی در سال 1388 [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 65-67]
  • آموزش مداوم جامعه پزشکی آموزش مداوم الکترون کی: جدید اما سردرگم [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 41-45]

ا

  • ایجاد رابطه الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 19-28]
  • احیای قلبی ریوی بررسی میزان دانش و آگاهی دستیاران تخصصی رشته‌های مختلف پزشکی از اصول انجام CPR در رشته‌های تخصصی مختلف در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 14-22]
  • اخلاف بررسی مفهوم اخلاق دانشجویی از دیدگاه اعضای هیات علمی [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 2-7]
  • ادغام ادغام برنامه آموزشی مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 29-32]
  • ارتباطات بررسی مقایسهای جایگاه انواع تاکتیکهای ارتباطات سازمانی در بروز رفتارهای هنجارشکنانه بین فردی پرستاران [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 1-12]
  • ارزیابی بررسی کیفیت محیط یادگیری بالینی بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیدگاه اساتید [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 28-32]
  • ارزیابی بررسی نحوه ارزشیابی فراگیر در سیستم آموزش الکترونیکی تحت وب در مقایسه با سیستم آموزشی سنتی [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 30-36]
  • ارزیابی کیفیت ارزیابی کیفیت درونی برنامه درسی دوره ی آموزش مجازی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 29-36]
  • ارزشیابی نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیرامون راهکار مناسب جهت ارزیابی عملکرد ایشان در دانشگاه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 8-11]
  • اساتید بررسی مفهوم اخلاق دانشجویی از دیدگاه اعضای هیات علمی [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 2-7]
  • استفاده‌پذیری ارزیابی میزان استفاده‌پذیری وب‌سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیدگاه دانشجویان دوره تخصص دندانپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 12-20]
  • اطلس و عکس بررسی نظرات دانشجویان پزشکی در مورد استفاده از وسایل کمک آموزشی توسط اعضای هیات علمی در حین تدریس [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 87-89]
  • اعتکاف بررسی اثر بخشی "اعتکاف علمی در مسجد" بر آماده سازی دانشجویان برای شرکت در امتحانات پایان ترم در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1389 [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]
  • امتحان بررسی اثر بخشی "اعتکاف علمی در مسجد" بر آماده سازی دانشجویان برای شرکت در امتحانات پایان ترم در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1389 [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]
  • امکان سنجی بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای پروژه یادگیری الکترونیکی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 11-17]
  • ایمنی بیمار بررسی تجربیات دانشجویان پرستاری از خطاهای بالینی و چگونگی تعامل با آن [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 1-1]
  • اینترنت پرسرعت بررسی و اولویت بندی عوامل موثردر پیاده سازی موفق آموزش الکترونیکی از نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-49]

ب

  • بالینی بررسی کیفیت محیط یادگیری بالینی بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیدگاه اساتید [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 28-32]
  • بالینی بررسی نظرات و میزان رضایت دانش آموختگان رشته پزشکی نسبت به توانمندی‌های حرفه‌ای خویش و ارزش کاربردی موضوعات تدریس شده در زمینه بیماریهای مغز و اعصاب [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 14-21]
  • برنامه استراتژیک توسعه استراتژیک و تحلیل SWOT در دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد در سال 1393 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 15-21]
  • برنامه درسی روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 4-8]
  • برنامه درسی ارزیابی کیفیت درونی برنامه درسی دوره ی آموزش مجازی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 29-36]
  • بیمار رابطه پزشک و بیمار در پزشکی خانواده: یک بررسی مروری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 33-35]
  • بیوشیمی کاربرد بالینی سرفصل های درس بیوشیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 11-13]

پ

  • پاسخگو روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 4-8]
  • پاورپوینت بررسی نظرات دانشجویان پزشکی در مورد استفاده از وسایل کمک آموزشی توسط اعضای هیات علمی در حین تدریس [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 87-89]
  • پرستاری روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 4-8]
  • پرستاری کاربرد بالینی سرفصل های درس بیوشیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 11-13]
  • پرستاران بررسی مقایسهای جایگاه انواع تاکتیکهای ارتباطات سازمانی در بروز رفتارهای هنجارشکنانه بین فردی پرستاران [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 1-12]
  • پزشکان عمومی شاغل در مراکز بهداشتی ودرمانی ارزیابی دانش پزشکان عمومی شاغل در مراکز بهداشتی- درمانی شهر مشهد و چناران در مورد سالک و درمان آن [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 22-27]
  • پزشکی عمومی ادغام برنامه آموزشی مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 29-32]

ت

  • تاکتیک های ارتباطات سازمانی بررسی مقایسهای جایگاه انواع تاکتیکهای ارتباطات سازمانی در بروز رفتارهای هنجارشکنانه بین فردی پرستاران [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 1-12]
  • تامین و تخصیص مالی بررسی نقادانه الگوهای تامین و تخصیص مالی در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 3-11]
  • تحت وب بررسی نحوه ارزشیابی فراگیر در سیستم آموزش الکترونیکی تحت وب در مقایسه با سیستم آموزشی سنتی [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 30-36]
  • تحلیل خارجی توسعه استراتژیک و تحلیل SWOT در دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد در سال 1393 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 15-21]
  • تحلیل داخلی توسعه استراتژیک و تحلیل SWOT در دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد در سال 1393 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 15-21]
  • تحلیل شکاف معرفی رو شهای تحلیل میدان نیرو و تحلیل شکاف در بهبود وضعیت آموزش پزشکی [دوره 2، شماره 3، 1387، صفحه 11-15]
  • تحلیل میدان نیرو معرفی رو شهای تحلیل میدان نیرو و تحلیل شکاف در بهبود وضعیت آموزش پزشکی [دوره 2، شماره 3، 1387، صفحه 11-15]
  • تفکر پیش بینی رابطه ی میان خودنظارتی و کنترل تفکردرکارکنان اداری دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 31-37]
  • تکنولوژی پرتوشناسی بررسی دیدگاه دانشجویان رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نحوه ارائه دوره های کارآموزی در سال 1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 3-13]

ح

  • حقوق بیمار بررسی تجربیات دانشجویان پرستاری از خطاهای بالینی و چگونگی تعامل با آن [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 1-1]

خ

  • خطای بالین.دانشجوی پرستاری بررسی تجربیات دانشجویان پرستاری از خطاهای بالینی و چگونگی تعامل با آن [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 1-1]
  • خلق معنا الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 19-28]
  • خودتنظیمی پیش بینی راهبردهای خودتنظیمی از مولفه‌های کنترل تفکر [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 14-20]
  • خودنظارتی پیش بینی رابطه ی میان خودنظارتی و کنترل تفکردرکارکنان اداری دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 31-37]

د

  • دانش آموخته نظرسنجی از دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی مشهد با سابقه یک تا دو سال کار در رابطه با تناسب محتوای آموزش و نیازهای حرفه ای آنها [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 4-13]
  • دانشجو بررسی دیدگاه دانشجویان رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نحوه ارائه دوره های کارآموزی در سال 1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 3-13]
  • دانشجو بررسی مفهوم اخلاق دانشجویی از دیدگاه اعضای هیات علمی [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 2-7]
  • دانشجو بررسی اثر بخشی "اعتکاف علمی در مسجد" بر آماده سازی دانشجویان برای شرکت در امتحانات پایان ترم در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1389 [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]
  • دانشجویان بررسی وضعیت نظام ارزشی در بین دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد: بر اساس شاخص نظام ارزشی شوارتز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-30]
  • دانشکده دندانپزشکی مشهد سنجش میزان رضایتمندی از کتابخانه دانشکده دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-28]
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارزیابی میزان استفاده‌پذیری وب‌سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیدگاه دانشجویان دوره تخصص دندانپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 12-20]
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادغام برنامه آموزشی مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 29-32]
  • دانش و آگاهی بررسی میزان دانش و آگاهی دستیاران تخصصی رشته‌های مختلف پزشکی از اصول انجام CPR در رشته‌های تخصصی مختلف در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 14-22]
  • درک بررسی کیفیت محیط یادگیری بالینی بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیدگاه اساتید [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 28-32]
  • درک و فهم عمیق و تولید دانش الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 19-28]
  • درمان ارزیابی دانش پزشکان عمومی شاغل در مراکز بهداشتی- درمانی شهر مشهد و چناران در مورد سالک و درمان آن [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 22-27]
  • دستیاران بررسی میزان دانش و آگاهی دستیاران تخصصی رشته‌های مختلف پزشکی از اصول انجام CPR در رشته‌های تخصصی مختلف در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 14-22]
  • دندانپزشکی ضرورت به بروز رسانی آموزش میکروب شناسی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 9-13]

ر

  • راهبردهای تفکر پیش بینی راهبردهای خودتنظیمی از مولفه‌های کنترل تفکر [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 14-20]
  • راهکار بررسی راهکارهای کوتاه مدت آموزش الکترونیکی ترکیبی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 75-79]
  • رضایت مراجعان ارزیابی میزان استفاده‌پذیری وب‌سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیدگاه دانشجویان دوره تخصص دندانپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 12-20]
  • رضایت مندى رضایتمندی دانشجویان مرحله فیزیوپاتولوژی از کارگا ههای برگزار شده در مرکز مهار تهای بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نی مسال دوم 86- 85 [دوره 2، شماره 3، 1387، صفحه 7-10]
  • روائی روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 4-8]

ز

  • زیر ساخت بررسی و اولویت بندی عوامل موثردر پیاده سازی موفق آموزش الکترونیکی از نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-49]

س

  • سرمایه گذاری بررسی نقادانه الگوهای تامین و تخصیص مالی در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 3-11]

ش

  • شبیه سازی و واقعیت مجازی شبیه سازی و واقعیت مجازی؛ روشی نوین برای بهبود کیفیت آموزش پزشکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 69-74]
  • شوارتز بررسی وضعیت نظام ارزشی در بین دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد: بر اساس شاخص نظام ارزشی شوارتز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-30]

ط

  • طراحی آموزشی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 19-28]

ع

  • عضو هیأت علمی نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیرامون راهکار مناسب جهت ارزیابی عملکرد ایشان در دانشگاه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 8-11]
  • علوم پزشکی بررسی کیفیت محیط یادگیری بالینی بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیدگاه اساتید [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 28-32]
  • علوم پزشکی بررسی مفهوم اخلاق دانشجویی از دیدگاه اعضای هیات علمی [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 2-7]
  • عملکرد سازمانی بررسی تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 14-21]
  • عملکرد مدیریتی نگرش و عملکرد مدیریتی سرپرستاران در مراکز بهداشتی [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 37-46]

ف

  • فراگیر بررسی نحوه ارزشیابی فراگیر در سیستم آموزش الکترونیکی تحت وب در مقایسه با سیستم آموزشی سنتی [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 30-36]
  • فیزیوپاتولوژی ادغام برنامه آموزشی مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 29-32]
  • فناوری آموزشی بر خط بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای پروژه یادگیری الکترونیکی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 11-17]

ک

  • کاربرد بررسی نظرات و میزان رضایت دانش آموختگان رشته پزشکی نسبت به توانمندی‌های حرفه‌ای خویش و ارزش کاربردی موضوعات تدریس شده در زمینه بیماریهای مغز و اعصاب [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 14-21]
  • کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بررسی تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 14-21]
  • کتابخانه دانشگاهی سنجش میزان رضایتمندی از کتابخانه دانشکده دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-28]
  • کتابخانه مرکزی ارزیابی میزان استفاده‌پذیری وب‌سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیدگاه دانشجویان دوره تخصص دندانپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 12-20]
  • کفایت بررسی نظرات و میزان رضایت دانش آموختگان رشته پزشکی نسبت به توانمندی‌های حرفه‌ای خویش و ارزش کاربردی موضوعات تدریس شده در زمینه بیماریهای مغز و اعصاب [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 14-21]
  • کلیدواژه: ارزیابی کیفیت خدمات سنجش میزان رضایتمندی از کتابخانه دانشکده دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-28]
  • کلید واژه ها: کنترل تفکر پیش بینی راهبردهای خودتنظیمی از مولفه‌های کنترل تفکر [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 14-20]
  • کنترل تفکر پیش بینی رابطه ی میان خودنظارتی و کنترل تفکردرکارکنان اداری دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 31-37]

ل

  • لاگ بوک الکترونیک نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیرامون راهکار مناسب جهت ارزیابی عملکرد ایشان در دانشگاه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 8-11]
  • لیشمانیوز جلدی ارزیابی دانش پزشکان عمومی شاغل در مراکز بهداشتی- درمانی شهر مشهد و چناران در مورد سالک و درمان آن [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 22-27]

م

  • محیط آموزشی بررسی کیفیت محیط یادگیری بالینی بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیدگاه اساتید [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 28-32]
  • مدیران آموزشی بررسی نیازهای آموزشی مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه مدیریت و رهبری آموزشی [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 22-29]
  • مدیریت دانش بررسی تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 14-21]
  • مدل تحلیل شکاف (لایب‌کوآل) سنجش میزان رضایتمندی از کتابخانه دانشکده دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-28]
  • مراکز بهداشتی درمانی نگرش و عملکرد مدیریتی سرپرستاران در مراکز بهداشتی [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 37-46]
  • مرکز مهارت هاى بالینى رضایتمندی دانشجویان مرحله فیزیوپاتولوژی از کارگا ههای برگزار شده در مرکز مهار تهای بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نی مسال دوم 86- 85 [دوره 2، شماره 3، 1387، صفحه 7-10]
  • میکروب شناسی ضرورت به بروز رسانی آموزش میکروب شناسی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 9-13]
  • مناسبت بررسی نظرات دانشجویان پزشکی در مورد استفاده از وسایل کمک آموزشی توسط اعضای هیات علمی در حین تدریس [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 87-89]

ن

  • نیاز آموزشی بررسی نیازهای آموزشی مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه مدیریت و رهبری آموزشی [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 22-29]
  • نیازسنجی بررسی نیازهای آموزشی مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه مدیریت و رهبری آموزشی [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 22-29]
  • نیازهای حرفه ای نظرسنجی از دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی مشهد با سابقه یک تا دو سال کار در رابطه با تناسب محتوای آموزش و نیازهای حرفه ای آنها [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 4-13]
  • نظریه ساختن گرایی نرم افزار اجتماعی وب 2 ؛ پشتیبان آموزش الکترون کیی نوین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 81-85]
  • نگرش نگرش و عملکرد مدیریتی سرپرستاران در مراکز بهداشتی [دوره 3، شماره 4، 1388، صفحه 37-46]

و

  • وب۲ نرم افزار اجتماعی وب 2 ؛ پشتیبان آموزش الکترون کیی نوین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 81-85]
  • وب‌سایت ارزیابی میزان استفاده‌پذیری وب‌سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیدگاه دانشجویان دوره تخصص دندانپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 12-20]
  • وسایل کمک آموزشی بررسی نظرات دانشجویان پزشکی در مورد استفاده از وسایل کمک آموزشی توسط اعضای هیات علمی در حین تدریس [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 87-89]
  • وضعیت نظام ارزشی بررسی وضعیت نظام ارزشی در بین دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد: بر اساس شاخص نظام ارزشی شوارتز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-30]

ه

  • هنجارشکنی بررسی مقایسهای جایگاه انواع تاکتیکهای ارتباطات سازمانی در بروز رفتارهای هنجارشکنانه بین فردی پرستاران [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 1-12]

ی

  • یادگیری بررسی اثر بخشی "اعتکاف علمی در مسجد" بر آماده سازی دانشجویان برای شرکت در امتحانات پایان ترم در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1389 [دوره 5، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]
  • یادگیری بررسی راهکارهای کوتاه مدت آموزش الکترونیکی ترکیبی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 75-79]
  • یادگیری الکترونیکی بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای پروژه یادگیری الکترونیکی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 11-17]
  • یادگیری الکترونیکی بررسی نظرات مشمولین آموزش مداوم علوم پزشکی تبریز در خصوص برگزاری برنامه ها به روش الکترونیکی در سال 1388 [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 65-67]
  • یادگیری الکترونیکی ترکیبی بررسی راهکارهای کوتاه مدت آموزش الکترونیکی ترکیبی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 75-79]
  • یادگیری زایشی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 19-28]