• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

افق توسعه آموزش علوم پزشکی

  1. صفحه اصلی
  2. آموزش مداوم الکترون کی: جدید اما سردرگم

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

پرسشنامه مقالات

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

خط مشی تحریریه

فرایند پذیرش مقالات

سیاست تبلیغاتی

بانک ها و نمایه نامه ها

پرسش‌های متداول

اصلاحات، عقب نشینی ها و مسائل پیش آمده

راهنمای عمومی نویسندگان

راهنمای داوران

راهنمای تنظیم مشارکت نویسندگان

راهنمای تنظیم چکیده صوتی

فرم ها

آموزش مداوم الکترون کی: جدید اما سردرگم

    نویسنده

    • رضا اسدی

    زشک و کارشناس ارشد تحقیقات سلامت و دوره عالی مدیریت بهداشت ) )MPH * مشهد، مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، واحد آموزش الکترونیک

,

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

10.22038/hmed.2010.13696
  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • هم رسانی

چکیده

 
آموزش مداوم جامعه پزشکی ضرورتی اساسی برای حفظ توانمندی های متولیان حفظ و ارتقای سلامت جامعه در کشور است. برای دسترسی پذیری بیشتر و افزایش رضایتمندی مخاطبان، در سال های اخیر مجریان برنامه های آموزش مداوم اقدام به تعریف برنامه های خودآموزی مکتوب و غیرمکتوب نمودند. اما در امر اجرای آن همانند دوره های حضوری با مشکلاتی برخورد نمودند که چالش برانگیز بود. هرکدام از این شیوه ها نقاط قوت و ضعفی داشتند که کاملا در کنار هم مهم به نظر می رسیدند. این در حالی است که در بررسی پایگاه های داده مشخص شد که تحقیقات کمی در این حوزه انجام و منتشر شده است. در این مقاله به جزییات آموزش مداوم الکترونیک به عنوان روش آموزش مداوم خودآموزغیرمکتوب پرداخته شده است و انواع آن با نگاه نقادانه بررسی شده است.
کلیدواژگان: آموزش مداوم جامعه پزشکی، آموزش مبتنی بر رایانه، آموزش مبتنی بر وب

کلیدواژه‌ها

  • آموزش مداوم جامعه پزشکی
  • آموزش مبتنی بر رایانه
  • آموزش مبتنی بر وب
  • XML
  • اصل مقاله 556.52 K
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 6,468
    • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 4,289
افق توسعه آموزش علوم پزشکی
دوره 4، شماره 1
شهریور 1389
صفحه 41-45
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 556.52 K
هم رسانی
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 6,468
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 4,289

APA

اسدی, رضا . (1389). آموزش مداوم الکترون کی: جدید اما سردرگم. افق توسعه آموزش علوم پزشکی, 4(1), 41-45. doi: 10.22038/hmed.2010.13696

MLA

اسدی, رضا . "آموزش مداوم الکترون کی: جدید اما سردرگم", افق توسعه آموزش علوم پزشکی, 4, 1, 1389, 41-45. doi: 10.22038/hmed.2010.13696

HARVARD

اسدی, رضا. (1389). 'آموزش مداوم الکترون کی: جدید اما سردرگم', افق توسعه آموزش علوم پزشکی, 4(1), pp. 41-45. doi: 10.22038/hmed.2010.13696

CHICAGO

رضا اسدی, "آموزش مداوم الکترون کی: جدید اما سردرگم," افق توسعه آموزش علوم پزشکی, 4 1 (1389): 41-45, doi: 10.22038/hmed.2010.13696

VANCOUVER

اسدی, رضا. آموزش مداوم الکترون کی: جدید اما سردرگم. افق توسعه آموزش علوم پزشکی, 1389; 4(1): 41-45. doi: 10.22038/hmed.2010.13696

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • جلسه همکاری و بررسی پیشرفت‌های مجله «افق توسعه آموزش علوم ... 1404-02-29
  • معرفی مجله افق توسعه در ResearchGate و LinkedIn 1404-02-21
  • سامانه پیامکی 1403-06-27
  • تغییرات مدیریتی در فصلنامه علمی -پژوهشی افق توسعه آموزش ... 1403-08-27
  • جلسه تقدیر از داوران فصلنامه علمی-پژوهشی افق توسعه آموزش ... 1403-01-25

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب