بررسی راهکارهای کاهش شکاف بین دانش نظری و کیفیت عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

فائزه ایدون؛ رقیه باباجعفری اسفندآبادی؛ ملیحه رنجبرمقدم؛ مریم دنیائی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 مرداد 1403

10.22038/hmed.2024.79460.1361

مقایسه‌ی اثربخشی آموزش احیای قلبی ریوی پایه به روش‌های "فیلم آموزشی" و "ساختارمند گروهی با استفاده از خود ارزیابی ویدیویی" بر دانش و مهارت کارگران انجمن صنفی ساختمانی

اسماعیل عباس زاده مهرابادی؛ مجید قشلاقی؛ سهیلا برزگر؛ مصطفی جوادی؛ خدیجه نصیریانی؛ حسین نظمیه؛ حسین فلاح زاده؛ سجاد رئیسی

دوره 15، شماره 3، مهر 1403، صفحه 84-94

10.22038/hmed.2024.77980.1331

مقایسه‌ تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی

ام البنین ابراهیمی شاهرودی؛ زهراسادات منظری؛ ناهید عاقبتی؛ حبیب الله اسماعیلی

دوره 15، شماره 2، تیر 1403، صفحه 1-10

10.22038/hmed.2024.70413.1256