• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • فرایند پذیرش مقالات
  • راهنما
    • راهنمای نویسندگان
    • راهنمای چکیده صوتی
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 5، شماره 1، آذر 1390 
تعداد مقالات: 4

مقاله پژوهشی

بررسی تجربیات دانشجویان پرستاری از خطاهای بالینی و چگونگی تعامل با آن

صفحه 1-1

10.22038/hmed.2016.13668

اکرم ثناگو؛ محمدزمان مجنونی؛ لیلا مهستی جویباری

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 676.29 K

بررسی مفهوم اخلاق دانشجویی از دیدگاه اعضای هیات علمی

صفحه 2-7

10.22038/hmed.2011.13669

لیلا جویباری؛ فروغ پارسایی؛ فرشته رایج؛ اکرم ثناگو

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 567.43 K

بررسی اثر بخشی "اعتکاف علمی در مسجد" بر آماده سازی دانشجویان برای شرکت در امتحانات پایان ترم در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1389

صفحه 1-8

10.22038/hmed.2011.13670

فاطمه مهرآور؛ لیلا جویباری؛ اکرم ثناگو؛ مهرعلی قلی نیا

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 658.7 K

بررسی مقایسهای جایگاه انواع تاکتیکهای ارتباطات سازمانی در بروز رفتارهای هنجارشکنانه بین فردی پرستاران

صفحه 1-12

10.22038/hmed.2011.13671

حبیب الله دعائی؛ علیرضا رجبی پورمیبدی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 997.75 K

افق توسعه آموزش علوم پزشکی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1390)
شماره 1
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1385)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب