مقایسه‌ی تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی

زهراسادات منظری؛ ام البنین ابراهیمی شاهرودی؛ ناهید عاقبتی؛ حبیب الله اسماعیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 دی 1402

10.22038/hmed.2024.70413.1256

مقایسه‌ی اثربخشی آموزش احیای قلبی ریوی پایه به روش‌های "فیلم آموزشی" و "ساختارمند گروهی با استفاده از خود ارزیابی ویدیویی" بر دانش و مهارت کارگران انجمن صنفی ساختمانی

اسماعیل عباس زاده مهرابادی؛ مجید قشلاقی؛ سهیلا برزگر؛ مصطفی جوادی؛ خدیجه نصیریانی؛ حسین نظمیه؛ حسین فلاح زاده؛ سجاد رئیسی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1403

10.22038/hmed.2024.77980.1331