دوره 16 (1404)
دوره 15 (1403)
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1385)
دیدگاه فراگیران پزشکی نسبت به آزمون ساختار یافته عینی (OSCE) در دانشگاه علوم پزشکی کاشان
دوره 11، شماره 1، مرداد 1399، صفحه 43-51
بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل
دوره 14، شماره 4، آذر 1402، صفحه 43-52
تبیین عملکرد آموزشی اساتید دانشکده بهداشت مشهد از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی : یک مطالعه کیفی
دوره 15، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 46-58
مقایسه تاثیر آموزش درس پرستاری سلامت روان به روش مجازی و ترکیبی بر فراگیری دانشجویان پرستاری: مطالعهای نیمه تجربی
دوره 15، شماره 2، تیر 1403، صفحه 49-57
بازنگری برنامه درسی کارشناسی پرستاری مبتنی بر مفهوم مراقبت در آموزش: یک مطالعه کیفی
دوره 11، شماره 1، مرداد 1399، صفحه 52-63
تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری
دوره 14، شماره 4، آذر 1402، صفحه 53-63
هنجاریابی ابزار نیازسنجی آموزشی اعضای هیأت علمیگروه های طب اورژانس و رادیوانکولوژی
دوره 15، شماره 3، مهر 1403، صفحه 54-70
تاثیر ایفای نقش پرپ و درپ بر استرس درک شده و خودکارآمدی دانشجویان اتاق عمل
دوره 15، شماره 2، تیر 1403، صفحه 58-68
طراحی و روانسجی ابزار سنجش کیفیت خدمات کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاههای علوم پزشکی
دوره 15، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 59-68
بررسی عوامل استرس زا در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی مشهد
دوره 11، شماره 1، مرداد 1399، صفحه 64-78
اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
دوره 14، شماره 4، آذر 1402، صفحه 64-74
اخلاق حرفهای اعضای هیات علمی و رابطه آن با رضایت تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه مروری نظامند
دوره 15، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 69-83
ابزارها و روشهای موثر جهت ارزیابی عملکرد بالینی دانشجویان علوم پزشکی: مرور نظامند
دوره 15، شماره 2، تیر 1403، صفحه 69-81
طراحی، اجرا و ارزیابی قابلیت استفاده برنامه کاربردی مبتنی بر تلفن همراه جهت آموزش درس مراقبت پرستاری در منزل برای بیماریهای مزمن برای دانشجویان پرستاری
دوره 15، شماره 3، مهر 1403، صفحه 71-83
"مراقبت از سلامت دهان : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی
دوره 14، شماره 4، آذر 1402، صفحه 75-88
مروری بر کاربردهای مختلف فنآوری چاپ سه بعدی در علوم پزشکی
دوره 11، شماره 1، مرداد 1399، صفحه 79-88
معرفی یک تکنیک آموزشی ابداعی مبتنی بر مورد با عنوان تکنیک سه رده ای (Triple Taxon Test / Technique; TTT)
دوره 15، شماره 2، تیر 1403، صفحه 82-93
مقایسهی اثربخشی آموزش احیای قلبی ریوی پایه به روشهای "فیلم آموزشی" و "ساختارمند گروهی با استفاده از خود ارزیابی ویدیویی" بر دانش و مهارت کارگران انجمن صنفی ساختمانی
دوره 15، شماره 3، مهر 1403، صفحه 84-94
بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب
دوره 14، شماره 4، آذر 1402، صفحه 89-102
قصهگویی دیجیتال: فناوری اثربخش در آموزش علوم پزشکی
دوره 15، شماره 3، مهر 1403، صفحه 95-105