دوره 16 (1404)
دوره 15 (1403)
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1385)
تعداد مقالات: 8
مقاله پژوهشی
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی
صفحه 1-10
پیش بینی اخلاق پزشکی از طریق برنامه درسی پنهان پزشکی در بین دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی تبریز
صفحه 11-22
ارزشیابی بستهی آموزشی "مراقبتهای ادغام یافته سلامت مادران" از دیدگاه مربیان مراکز آموزش بهورزی در سال 1401
صفحه 23-34
طراحی سنجههای عمومی ارزیابی یادگیری عملیاتی برای دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی: یک مطالعه ترکیبی
صفحه 35-48
مقایسه تاثیر آموزش درس پرستاری سلامت روان به روش مجازی و ترکیبی بر فراگیری دانشجویان پرستاری: مطالعهای نیمه تجربی
صفحه 49-57
تاثیر ایفای نقش پرپ و درپ بر استرس درک شده و خودکارآمدی دانشجویان اتاق عمل
صفحه 58-68
مقاله مروری
ابزارها و روشهای موثر جهت ارزیابی عملکرد بالینی دانشجویان علوم پزشکی: مرور نظامند
صفحه 69-81
معرفی یک تکنیک آموزشی ابداعی مبتنی بر مورد با عنوان تکنیک سه رده ای (Triple Taxon Test / Technique; TTT)
صفحه 82-93