دوره 16 (1404)
دوره 15 (1403)
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1385)
تعداد مقالات: 9
نامه به سردبیر
تاثیر نقش استاد در یادگیری مبتنی بر حل مسئله : تسهیل کننده یا سخنران؟
صفحه 1-5
مقاله پژوهشی
مقایسه یادگیری به روش کلاس معکوس و کلاس سنتی در دستیاران پزشکی خانواده
صفحه 6-17
دانش و رفتارهای پیشگیرانه دانشجویان پزشکی تبریز در ارتباط با همهگیری کووید19
صفحه 18-27
بررسی رضایت کارورزان از اجرای آموزش مبتنی بر مشکل به روش ارائه موارد بالینی (case-based) در گروههای کوچک در بخش داخلی
صفحه 28-38
تبیین تجارب اساتید و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص آموزش بالینی در دوران پاندمی کووید 19
صفحه 39-53
هنجاریابی ابزار نیازسنجی آموزشی اعضای هیأت علمیگروه های طب اورژانس و رادیوانکولوژی
صفحه 54-70
طراحی، اجرا و ارزیابی قابلیت استفاده برنامه کاربردی مبتنی بر تلفن همراه جهت آموزش درس مراقبت پرستاری در منزل برای بیماریهای مزمن برای دانشجویان پرستاری
صفحه 71-83
مقایسهی اثربخشی آموزش احیای قلبی ریوی پایه به روشهای "فیلم آموزشی" و "ساختارمند گروهی با استفاده از خود ارزیابی ویدیویی" بر دانش و مهارت کارگران انجمن صنفی ساختمانی
صفحه 84-94
مقاله مروری
قصهگویی دیجیتال: فناوری اثربخش در آموزش علوم پزشکی
صفحه 95-105