آ
-
آموزش
پیش بینی رابطه ی میان خودنظارتی و کنترل تفکردرکارکنان اداری دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 31-37]
-
آموزش
روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 4-8]
-
آموزش
ضرورت به بروز رسانی آموزش میکروب شناسی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 9-13]
-
آموزش
پیش بینی راهبردهای خودتنظیمی از مولفههای کنترل تفکر [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 14-20]
-
آموزش دندانپزشکی
نظرسنجی از دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی مشهد با سابقه یک تا دو سال کار در رابطه با تناسب محتوای آموزش و نیازهای حرفه ای آنها [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 4-13]
ا
-
ادغام
ادغام برنامه آموزشی مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 29-32]
ب
-
برنامه درسی
روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 4-8]
پ
-
پاسخگو
روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 4-8]
-
پرستاری
روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 4-8]
-
پزشکی عمومی
ادغام برنامه آموزشی مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 29-32]
ت
-
تفکر
پیش بینی رابطه ی میان خودنظارتی و کنترل تفکردرکارکنان اداری دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 31-37]
د
-
دانش آموخته
نظرسنجی از دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی مشهد با سابقه یک تا دو سال کار در رابطه با تناسب محتوای آموزش و نیازهای حرفه ای آنها [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 4-13]
-
دانشجویان
بررسی وضعیت نظام ارزشی در بین دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد: بر اساس شاخص نظام ارزشی شوارتز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-30]
-
دانشکده دندانپزشکی مشهد
سنجش میزان رضایتمندی از کتابخانه دانشکده دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-28]
-
دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ادغام برنامه آموزشی مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 29-32]
-
دندانپزشکی
ضرورت به بروز رسانی آموزش میکروب شناسی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 9-13]
ر
-
راهبردهای تفکر
پیش بینی راهبردهای خودتنظیمی از مولفههای کنترل تفکر [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 14-20]
-
روائی
روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 4-8]
ش
-
شوارتز
بررسی وضعیت نظام ارزشی در بین دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد: بر اساس شاخص نظام ارزشی شوارتز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-30]
ع
-
عملکرد سازمانی
بررسی تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 14-21]
ف
-
فیزیوپاتولوژی
ادغام برنامه آموزشی مقطع فیزیوپاتولوژی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 29-32]
ک
-
کارکنان دانشگاه علوم پزشکی
بررسی تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 14-21]
-
کتابخانه دانشگاهی
سنجش میزان رضایتمندی از کتابخانه دانشکده دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-28]
-
کلیدواژه: ارزیابی کیفیت خدمات
سنجش میزان رضایتمندی از کتابخانه دانشکده دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-28]
-
کلید واژه ها: کنترل تفکر
پیش بینی راهبردهای خودتنظیمی از مولفههای کنترل تفکر [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 14-20]
-
کنترل تفکر
پیش بینی رابطه ی میان خودنظارتی و کنترل تفکردرکارکنان اداری دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 31-37]
م
-
مدل تحلیل شکاف (لایبکوآل)
سنجش میزان رضایتمندی از کتابخانه دانشکده دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 21-28]
-
مدیریت دانش
بررسی تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 14-21]
-
میکروب شناسی
ضرورت به بروز رسانی آموزش میکروب شناسی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 9-13]
ن
-
نیازهای حرفه ای
نظرسنجی از دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی مشهد با سابقه یک تا دو سال کار در رابطه با تناسب محتوای آموزش و نیازهای حرفه ای آنها [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 4-13]
و
-
وضعیت نظام ارزشی
بررسی وضعیت نظام ارزشی در بین دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد: بر اساس شاخص نظام ارزشی شوارتز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-30]