آ

  • آموزش تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف بر میزان سوءرفتار مراقبین خانوادگی نسبت به سالمندان در خانواده [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 7-19]

  • آموزش آناتومی کاربست فناوری واقعیت افزوده در آموزش آناتومی: یک مطالعه مروری [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 73-83]

  • آموزش پرستاری" توسعه برنامه درسی مفهوم محور در آموزش پرستاری [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 1-6]

  • آموزش پزشکی کاربست فناوری واقعیت افزوده در آموزش آناتومی: یک مطالعه مروری [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 73-83]

  • آموزش پزشکی کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 7-17]

  • آموزش دندانپزشکی تبیین تجارب دانشجویان دانشکده دندانپزشکی یزد در زمینه برنامه درسی پنهان: مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 55-69]

  • آموزش علوم پزشکی شناسایی عناصر و ویژگی‌‌‌‌های آموزش علوم پزشکی صلاحیت محور [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 43-52]

ا

  • اتاق عمل بررسی راهکارهای کاهش شکاف بین دانش نظری و کیفیت عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 29-42]

  • اساتید مشاور ارزیابی سیستم مشاوره تحصیلی اساتید مشاور از نقطه نظر فراگیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 53-61]

  • اعضای هیات علمی بالینی ارتباط بین فرسودگی شغلی و آمادگی برای تغییر عملکرد آموزشی در اعضای هیات ‌‌‌علمی ‌بالینی دانشکده دندانپزشکی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

  • انگلستان مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره دکتری پرستاری ایران با دانشکده پرستاری، مامایی و مراقبت‌های تسکینی فلورانس نایتینگل [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 70-82]

  • ایران مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره دکتری پرستاری ایران با دانشکده پرستاری، مامایی و مراقبت‌های تسکینی فلورانس نایتینگل [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 70-82]

ب

  • برنامه آموزشی مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره دکتری پرستاری ایران با دانشکده پرستاری، مامایی و مراقبت‌های تسکینی فلورانس نایتینگل [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 70-82]

  • برنامه درسی پنهان تبیین تجارب دانشجویان دانشکده دندانپزشکی یزد در زمینه برنامه درسی پنهان: مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 55-69]

  • بیمارستان ویژگی‌‌های معماری سازه ‌های آموزشی و درمانی در عصر شکوفایی تمدن اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-6]

پ

  • پرستار تاثیر دو رویکرد آموزش به شیوه سخنرانی و چندرسانه‌ای بر مهارت‌‌های حل‌مساله پرستاران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 18-28]

ت

  • تدریس چندرسانه‌ای تاثیر دو رویکرد آموزش به شیوه سخنرانی و چندرسانه‌ای بر مهارت‌‌های حل‌مساله پرستاران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 18-28]

  • تربیت اسلامی شیوه برخی شاگردپروران ممتاز در تربیت اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 83-93]

  • تعهدسازمانی تبیین تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی در دوران دورکاری ناشی از کرونا ویروس: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 32-40]

  • تغییر عملکرد آموزشی ارتباط بین فرسودگی شغلی و آمادگی برای تغییر عملکرد آموزشی در اعضای هیات ‌‌‌علمی ‌بالینی دانشکده دندانپزشکی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

  • تمدن اسلامی ویژگی‌‌های معماری سازه ‌های آموزشی و درمانی در عصر شکوفایی تمدن اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-6]

خ

  • خدمات آموزشی کیفیت خدمات آموزشی دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 20-31]

د

  • دانشجو بررسی راهکارهای کاهش شکاف بین دانش نظری و کیفیت عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 29-42]

  • دانشجویان کیفیت خدمات آموزشی دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 20-31]

  • دانشجویان پزشکی کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 7-17]

  • دانشکده دندانپزشکی کیفیت خدمات آموزشی دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 20-31]

  • دانشکده دندانپزشکی ارتباط بین فرسودگی شغلی و آمادگی برای تغییر عملکرد آموزشی در اعضای هیات ‌‌‌علمی ‌بالینی دانشکده دندانپزشکی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

  • دکتری پرستاری مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره دکتری پرستاری ایران با دانشکده پرستاری، مامایی و مراقبت‌های تسکینی فلورانس نایتینگل [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 70-82]

  • دورکاری تبیین تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی در دوران دورکاری ناشی از کرونا ویروس: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 32-40]

س

  • سالمند تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف بر میزان سوءرفتار مراقبین خانوادگی نسبت به سالمندان در خانواده [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 7-19]

  • سخنرانی تاثیر دو رویکرد آموزش به شیوه سخنرانی و چندرسانه‌ای بر مهارت‌‌های حل‌مساله پرستاران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 18-28]

  • سروکوال کیفیت خدمات آموزشی دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 20-31]

  • سوءرفتار تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف بر میزان سوءرفتار مراقبین خانوادگی نسبت به سالمندان در خانواده [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 7-19]

ش

  • شاگرد پروری شیوه برخی شاگردپروران ممتاز در تربیت اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 83-93]

  • شکاف دانش بررسی راهکارهای کاهش شکاف بین دانش نظری و کیفیت عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 29-42]

  • شیعه شیوه برخی شاگردپروران ممتاز در تربیت اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 83-93]

ط

  • طب سنتی کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 7-17]

ع

  • عرفان شیوه برخی شاگردپروران ممتاز در تربیت اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 83-93]

  • عضو هئیت علمی تبیین تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی در دوران دورکاری ناشی از کرونا ویروس: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 32-40]

  • عملکرد بالینی بررسی راهکارهای کاهش شکاف بین دانش نظری و کیفیت عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 29-42]

ف

  • فراگیران ارزیابی سیستم مشاوره تحصیلی اساتید مشاور از نقطه نظر فراگیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 53-61]

  • فرسودگی شغلی ارتباط بین فرسودگی شغلی و آمادگی برای تغییر عملکرد آموزشی در اعضای هیات ‌‌‌علمی ‌بالینی دانشکده دندانپزشکی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

  • فناوری آموزشی کاربست فناوری واقعیت افزوده در آموزش آناتومی: یک مطالعه مروری [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 73-83]

ک

  • کیفیت کیفیت خدمات آموزشی دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 20-31]

  • کیفیت برنامه درسی کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 7-17]

م

  • مدل بزنف تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف بر میزان سوءرفتار مراقبین خانوادگی نسبت به سالمندان در خانواده [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 7-19]

  • مشاوره تحصیلی ارزیابی سیستم مشاوره تحصیلی اساتید مشاور از نقطه نظر فراگیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 53-61]

  • مطالعه کیفی تبیین تجارب دانشجویان دانشکده دندانپزشکی یزد در زمینه برنامه درسی پنهان: مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 55-69]

  • مطالعه کیفی شناسایی عناصر و ویژگی‌‌‌‌های آموزش علوم پزشکی صلاحیت محور [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 43-52]

  • معماری ویژگی‌‌های معماری سازه ‌های آموزشی و درمانی در عصر شکوفایی تمدن اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-6]

  • مقایسه تطبیقی مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره دکتری پرستاری ایران با دانشکده پرستاری، مامایی و مراقبت‌های تسکینی فلورانس نایتینگل [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 70-82]

  • مهارت حل مساله تاثیر دو رویکرد آموزش به شیوه سخنرانی و چندرسانه‌ای بر مهارت‌‌های حل‌مساله پرستاران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 18-28]

و

  • واقعیت افزوده کاربست فناوری واقعیت افزوده در آموزش آناتومی: یک مطالعه مروری [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 73-83]

ه

  • هدایت رفتاری" تاثیر استفاده از فیلم آموزشی روش‌های هدایت رفتاری بر رضایت و عملکرد دانشجویان دندانپزشکی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 62-72]

  • هیات علمی ارتباط بین فرسودگی شغلی و آمادگی برای تغییر عملکرد آموزشی در اعضای هیات ‌‌‌علمی ‌بالینی دانشکده دندانپزشکی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

ی

  • یصلاحیت محور شناسایی عناصر و ویژگی‌‌‌‌های آموزش علوم پزشکی صلاحیت محور [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 43-52]