آ

  • آروندی، زینب ارتباط بین فرسودگی شغلی و آمادگی برای تغییر عملکرد آموزشی در اعضای هیات ‌‌‌علمی ‌بالینی دانشکده دندانپزشکی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

ا

  • ابراهیم پوررودپشتی، مریم مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره دکتری پرستاری ایران با دانشکده پرستاری، مامایی و مراقبت‌های تسکینی فلورانس نایتینگل [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 70-82]

  • احمدوند، عاطفه کیفیت خدمات آموزشی دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 20-31]

  • احمدی، سلیمان تاثیر دو رویکرد آموزش به شیوه سخنرانی و چندرسانه‌ای بر مهارت‌‌های حل‌مساله پرستاران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 18-28]

  • احمدی، سلیمان شناسایی عناصر و ویژگی‌‌‌‌های آموزش علوم پزشکی صلاحیت محور [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 43-52]

  • ادیب-حاج باقری، محسن مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره دکتری پرستاری ایران با دانشکده پرستاری، مامایی و مراقبت‌های تسکینی فلورانس نایتینگل [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 70-82]

  • ایدون، فائزه بررسی راهکارهای کاهش شکاف بین دانش نظری و کیفیت عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 29-42]

ب

  • باباجعفری اسفندآبادی، رقیه بررسی راهکارهای کاهش شکاف بین دانش نظری و کیفیت عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 29-42]

  • بابا زاده، صابر تبیین تجارب دانشجویان دانشکده دندانپزشکی یزد در زمینه برنامه درسی پنهان: مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 55-69]

  • بهروز، شهره تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف بر میزان سوءرفتار مراقبین خانوادگی نسبت به سالمندان در خانواده [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 7-19]

پ

  • پورشهیدی، سارا ارتباط بین فرسودگی شغلی و آمادگی برای تغییر عملکرد آموزشی در اعضای هیات ‌‌‌علمی ‌بالینی دانشکده دندانپزشکی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

  • پورنظری، مهدی تبیین تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی در دوران دورکاری ناشی از کرونا ویروس: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 32-40]

ت

  • تاج، علی تبیین تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی در دوران دورکاری ناشی از کرونا ویروس: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 32-40]

  • تهرانی فر، فاطمه تاثیر دو رویکرد آموزش به شیوه سخنرانی و چندرسانه‌ای بر مهارت‌‌های حل‌مساله پرستاران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 18-28]

ج

  • جعفرزاده، مهدی تاثیر استفاده از فیلم آموزشی روش‌های هدایت رفتاری بر رضایت و عملکرد دانشجویان دندانپزشکی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 62-72]

  • جمشیدیان قلعه شاهی، ناهید تبیین تجارب دانشجویان دانشکده دندانپزشکی یزد در زمینه برنامه درسی پنهان: مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 55-69]

چ

  • چوبداران، انسیه کاربست فناوری واقعیت افزوده در آموزش آناتومی: یک مطالعه مروری [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 73-83]

ح

  • حاتمی، جواد شناسایی عناصر و ویژگی‌‌‌‌های آموزش علوم پزشکی صلاحیت محور [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 43-52]

  • حبیبی، امین تاثیر دو رویکرد آموزش به شیوه سخنرانی و چندرسانه‌ای بر مهارت‌‌های حل‌مساله پرستاران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 18-28]

  • حسین زاده، حسین شیوه برخی شاگردپروران ممتاز در تربیت اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 83-93]

خ

  • خادم رضاییان، مجید کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 7-17]

  • خدابخش، محمد تبیین تجارب دانشجویان دانشکده دندانپزشکی یزد در زمینه برنامه درسی پنهان: مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 55-69]

  • خلیل زاده نقنه، محمدحسین تبیین تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی در دوران دورکاری ناشی از کرونا ویروس: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 32-40]

د

  • دنیائی، مریم بررسی راهکارهای کاهش شکاف بین دانش نظری و کیفیت عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 29-42]

ذ

  • ذوالفقاری، میترا ارتباط بین فرسودگی شغلی و آمادگی برای تغییر عملکرد آموزشی در اعضای هیات ‌‌‌علمی ‌بالینی دانشکده دندانپزشکی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

ر

  • رامش راد، مریم شیوه برخی شاگردپروران ممتاز در تربیت اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 83-93]

  • رضوی، سید حسین تبیین تجارب دانشجویان دانشکده دندانپزشکی یزد در زمینه برنامه درسی پنهان: مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 55-69]

  • رنجبرمقدم، ملیحه بررسی راهکارهای کاهش شکاف بین دانش نظری و کیفیت عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 29-42]

  • روشن زاده، مصطفی تبیین تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی در دوران دورکاری ناشی از کرونا ویروس: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 32-40]

ز

  • زنده طلب، حمیدرضا تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف بر میزان سوءرفتار مراقبین خانوادگی نسبت به سالمندان در خانواده [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 7-19]

ص

  • صالح وزیری، عباس کیفیت خدمات آموزشی دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 20-31]

  • صالحیان، مریم توسعه برنامه درسی مفهوم محور در آموزش پرستاری [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 1-6]

  • صدیق معروفی، شهنام ارزیابی سیستم مشاوره تحصیلی اساتید مشاور از نقطه نظر فراگیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 53-61]

  • صیدی، معصومه تاثیر دو رویکرد آموزش به شیوه سخنرانی و چندرسانه‌ای بر مهارت‌‌های حل‌مساله پرستاران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 18-28]

ط

  • طلایی، ابراهیم شناسایی عناصر و ویژگی‌‌‌‌های آموزش علوم پزشکی صلاحیت محور [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 43-52]

ظ

  • ظریف نهاد، شیما سادات کاربست فناوری واقعیت افزوده در آموزش آناتومی: یک مطالعه مروری [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 73-83]

ع

  • عزتی، فراز تاثیر استفاده از فیلم آموزشی روش‌های هدایت رفتاری بر رضایت و عملکرد دانشجویان دندانپزشکی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 62-72]

  • علمداران، سید علی شیوه برخی شاگردپروران ممتاز در تربیت اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 83-93]

  • عمادزاده، علی تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف بر میزان سوءرفتار مراقبین خانوادگی نسبت به سالمندان در خانواده [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 7-19]

ف

  • فاطمی عقدا، مهناز شناسایی عناصر و ویژگی‌‌‌‌های آموزش علوم پزشکی صلاحیت محور [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 43-52]

  • فقیهیان، ریحانه تاثیر استفاده از فیلم آموزشی روش‌های هدایت رفتاری بر رضایت و عملکرد دانشجویان دندانپزشکی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 62-72]

ق

  • قنبرزاده، محمدرضا کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 7-17]

ک

  • کریمی، حسین کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 7-17]

  • کریمی مونقی، حسین تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف بر میزان سوءرفتار مراقبین خانوادگی نسبت به سالمندان در خانواده [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 7-19]

  • کلاهدوزان، عرفان تاثیر استفاده از فیلم آموزشی روش‌های هدایت رفتاری بر رضایت و عملکرد دانشجویان دندانپزشکی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 62-72]

ل

  • لبافچی، علی کیفیت خدمات آموزشی دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 20-31]

م

  • مالکی، شهناز تاثیر دو رویکرد آموزش به شیوه سخنرانی و چندرسانه‌ای بر مهارت‌‌های حل‌مساله پرستاران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 18-28]

  • محسن زادگان، منیره ارزیابی سیستم مشاوره تحصیلی اساتید مشاور از نقطه نظر فراگیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 53-61]

  • محمدی، سمیه تبیین تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی در دوران دورکاری ناشی از کرونا ویروس: یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 32-40]

  • محمودی، سید مصطفی تبیین تجارب دانشجویان دانشکده دندانپزشکی یزد در زمینه برنامه درسی پنهان: مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 55-69]

  • مرادی مجد، پریسا ارزیابی سیستم مشاوره تحصیلی اساتید مشاور از نقطه نظر فراگیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 53-61]

  • مرتضوی نژاد، راضیه سادات تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف بر میزان سوءرفتار مراقبین خانوادگی نسبت به سالمندان در خانواده [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 7-19]

  • مستور، هانیه کاربست فناوری واقعیت افزوده در آموزش آناتومی: یک مطالعه مروری [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 73-83]

  • موحدی نجف آبادی، مریم مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره دکتری پرستاری ایران با دانشکده پرستاری، مامایی و مراقبت‌های تسکینی فلورانس نایتینگل [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 70-82]

  • میربابا، سید قاسم کیفیت خدمات آموزشی دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران از دیدگاه دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 20-31]

ن

  • نقیبی، حمیده کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 7-17]

و

  • وطن خواه، رویا کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 7-17]

ی

  • یوسفی، مسعود ویژگی‌‌های معماری سازه ‌های آموزشی و درمانی در عصر شکوفایی تمدن اسلامی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-6]

  • یوسفی، مهدی کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی [دوره 16، شماره 2، 1404، صفحه 7-17]