آ
-
آموزش بالینی
بررسی خودارزیابی استفاده از آموخته های دوره کارآموزی رادیولوژی در دانش آموختگان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 25-34]
-
آموزش پزشکی
بررسی خودارزیابی استفاده از آموخته های دوره کارآموزی رادیولوژی در دانش آموختگان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 25-34]
-
آموزش ترکیبی
مقایسه تاثیر آموزش درس پرستاری سلامت روان به روش مجازی و ترکیبی بر فراگیری دانشجویان پرستاری: مطالعهای نیمه تجربی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 49-57]
-
آموزش مجازی
طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آموزش همتای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 6-15]
-
آموزش مجازی
مقایسه تاثیر آموزش درس پرستاری سلامت روان به روش مجازی و ترکیبی بر فراگیری دانشجویان پرستاری: مطالعهای نیمه تجربی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 49-57]
-
آموزش همتا
طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آموزش همتای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 6-15]
-
آموزش و پژوهش
پساکرونا؛ فراموشی بحران، از دست دادن فرصت ها و یا تداوم آموزشهای مجازی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-5]
ا
-
ابزار ارزیابی بالینی
ابزارها و روشهای موثر جهت ارزیابی عملکرد بالینی دانشجویان علوم پزشکی: مرور نظامند [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 69-81]
-
اخلاق آموزشی
اخلاق حرفهای اعضای هیات علمی و رابطه آن با رضایت تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه مروری نظامند [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 69-83]
-
اخلاق پزشکی
پیش بینی اخلاق پزشکی از طریق برنامه درسی پنهان پزشکی در بین دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی تبریز [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 11-22]
-
ارزیابی"
ارزشیابی بستهی آموزشی "مراقبتهای ادغام یافته سلامت مادران" از دیدگاه مربیان مراکز آموزش بهورزی در سال 1401 [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 23-34]
-
ارزیابی بالینی
ابزارها و روشهای موثر جهت ارزیابی عملکرد بالینی دانشجویان علوم پزشکی: مرور نظامند [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 69-81]
-
استرس
تاثیر ایفای نقش پرپ و درپ بر استرس درک شده و خودکارآمدی دانشجویان اتاق عمل [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 58-68]
-
اشتراک گذاری دانش
بررسی وضعیت اشتراک گذاری دانش در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 35-45]
-
اعضای هیئت علمی
اخلاق حرفهای اعضای هیات علمی و رابطه آن با رضایت تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه مروری نظامند [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 69-83]
-
ایفای نقش
تاثیر ایفای نقش پرپ و درپ بر استرس درک شده و خودکارآمدی دانشجویان اتاق عمل [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 58-68]
ب
-
بازاندیشی
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 1-10]
-
بالینی
مقایسه سطح هوش هیجانی دانشجویان پزشکی تبریزدر مقاطع تحصیلی بالینی و پیش بالینی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 16-24]
-
برنامه آموزشی
طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آموزش همتای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 6-15]
-
برنامه درسی پنهان
پیش بینی اخلاق پزشکی از طریق برنامه درسی پنهان پزشکی در بین دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی تبریز [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 11-22]
پ
-
پایایی
طراحی و روانسجی ابزار سنجش کیفیت خدمات کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
-
پرپ و درپ
تاثیر ایفای نقش پرپ و درپ بر استرس درک شده و خودکارآمدی دانشجویان اتاق عمل [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 58-68]
-
پرستاری
مقایسه تاثیر آموزش درس پرستاری سلامت روان به روش مجازی و ترکیبی بر فراگیری دانشجویان پرستاری: مطالعهای نیمه تجربی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 49-57]
-
پساکرونا
پساکرونا؛ فراموشی بحران، از دست دادن فرصت ها و یا تداوم آموزشهای مجازی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-5]
ت
-
تاگسونومی بلوم
معرفی یک تکنیک آموزشی ابداعی مبتنی بر مورد با عنوان تکنیک سه رده ای (Triple Taxon Test / Technique; TTT) [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 82-93]
-
تحصیلات"
ارزشیابی بستهی آموزشی "مراقبتهای ادغام یافته سلامت مادران" از دیدگاه مربیان مراکز آموزش بهورزی در سال 1401 [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 23-34]
-
تحلیل شکاف
طراحی و روانسجی ابزار سنجش کیفیت خدمات کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
ح
-
حل مشکل
معرفی یک تکنیک آموزشی ابداعی مبتنی بر مورد با عنوان تکنیک سه رده ای (Triple Taxon Test / Technique; TTT) [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 82-93]
-
حیطه شناخت
معرفی یک تکنیک آموزشی ابداعی مبتنی بر مورد با عنوان تکنیک سه رده ای (Triple Taxon Test / Technique; TTT) [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 82-93]
خ
-
خودکارآمدی
تاثیر ایفای نقش پرپ و درپ بر استرس درک شده و خودکارآمدی دانشجویان اتاق عمل [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 58-68]
د
-
دانش
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 1-10]
-
دانشجو
تبیین عملکرد آموزشی اساتید دانشکده بهداشت مشهد از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی : یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 46-58]
-
دانشجویان
اخلاق حرفهای اعضای هیات علمی و رابطه آن با رضایت تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه مروری نظامند [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 69-83]
-
دانشجویان اتاق عمل
تاثیر ایفای نقش پرپ و درپ بر استرس درک شده و خودکارآمدی دانشجویان اتاق عمل [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 58-68]
-
دانشجویان پزشکی
مقایسه سطح هوش هیجانی دانشجویان پزشکی تبریزدر مقاطع تحصیلی بالینی و پیش بالینی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 16-24]
-
دانشجویان علوم پزشکی
طراحی سنجههای عمومی ارزیابی یادگیری عملیاتی برای دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 35-48]
-
دانشجویان علوم پزشکی
ابزارها و روشهای موثر جهت ارزیابی عملکرد بالینی دانشجویان علوم پزشکی: مرور نظامند [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 69-81]
-
دانشجوی پزشکی
پیش بینی اخلاق پزشکی از طریق برنامه درسی پنهان پزشکی در بین دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی تبریز [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 11-22]
ر
-
رادیولوژی
بررسی خودارزیابی استفاده از آموخته های دوره کارآموزی رادیولوژی در دانش آموختگان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 25-34]
-
رضایت تحصیلی
اخلاق حرفهای اعضای هیات علمی و رابطه آن با رضایت تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه مروری نظامند [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 69-83]
-
روایی
طراحی و روانسجی ابزار سنجش کیفیت خدمات کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
-
روش آموزش
طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آموزش همتای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 6-15]
س
-
سازمان
بررسی وضعیت اشتراک گذاری دانش در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 35-45]
-
سلامت روان
مقایسه تاثیر آموزش درس پرستاری سلامت روان به روش مجازی و ترکیبی بر فراگیری دانشجویان پرستاری: مطالعهای نیمه تجربی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 49-57]
-
سلامت مادری
ارزشیابی بستهی آموزشی "مراقبتهای ادغام یافته سلامت مادران" از دیدگاه مربیان مراکز آموزش بهورزی در سال 1401 [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 23-34]
-
سیروز کبدی
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 1-10]
ط
-
طراحی ابزار
طراحی سنجههای عمومی ارزیابی یادگیری عملیاتی برای دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 35-48]
ع
-
علوم پزشکی
پساکرونا؛ فراموشی بحران، از دست دادن فرصت ها و یا تداوم آموزشهای مجازی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-5]
-
عملکرد
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 1-10]
-
عملکرد آموزشی
تبیین عملکرد آموزشی اساتید دانشکده بهداشت مشهد از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی : یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 46-58]
-
عملکرد بالینی
ابزارها و روشهای موثر جهت ارزیابی عملکرد بالینی دانشجویان علوم پزشکی: مرور نظامند [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 69-81]
ف
-
فضای مجازی
پساکرونا؛ فراموشی بحران، از دست دادن فرصت ها و یا تداوم آموزشهای مجازی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-5]
ک
-
کارکنان بهداشت جامعه"
ارزشیابی بستهی آموزشی "مراقبتهای ادغام یافته سلامت مادران" از دیدگاه مربیان مراکز آموزش بهورزی در سال 1401 [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 23-34]
-
کارگاه
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی " یادگیری مبتنی بر بازاندیشی " و " کارگاه" بر دانش و عملکرد پرستاران در مراقبت از بیماران مبتلا به سیروز کبدی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 1-10]
-
کیفت خدمات کتابخانهای
طراحی و روانسجی ابزار سنجش کیفیت خدمات کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 59-68]
-
کیفیت آموزش
تبیین عملکرد آموزشی اساتید دانشکده بهداشت مشهد از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی : یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 46-58]
م
-
مدیریت
بررسی وضعیت اشتراک گذاری دانش در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 35-45]
-
مطالعه ترکیبی
طراحی سنجههای عمومی ارزیابی یادگیری عملیاتی برای دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 35-48]
-
مطالعه کیفی
تبیین عملکرد آموزشی اساتید دانشکده بهداشت مشهد از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی : یک مطالعه کیفی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 46-58]
-
معاونت آموزشی
بررسی وضعیت اشتراک گذاری دانش در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 35-45]
-
مهارت های فکری
معرفی یک تکنیک آموزشی ابداعی مبتنی بر مورد با عنوان تکنیک سه رده ای (Triple Taxon Test / Technique; TTT) [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 82-93]
ه
-
هوش هیجانی
مقایسه سطح هوش هیجانی دانشجویان پزشکی تبریزدر مقاطع تحصیلی بالینی و پیش بالینی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 16-24]
-
هیستری جمعی
معرفی یک تکنیک آموزشی ابداعی مبتنی بر مورد با عنوان تکنیک سه رده ای (Triple Taxon Test / Technique; TTT) [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 82-93]
ی
-
یادگیری عملیاتی
طراحی سنجههای عمومی ارزیابی یادگیری عملیاتی برای دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی: یک مطالعه ترکیبی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 35-48]