دوره 16 (1404)
دوره 15 (1403)
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1385)
کیفیت برنامه درسی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 آبان 1403
کاربست فناوری واقعیت افزوده در آموزش آناتومی: یک مطالعه مروری
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 مهر 1403
بررسی میزان اثربخشی آموزش مجازی در دانشکده علوم پزشکی ساوه در طی شیوع COVID-19
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 آبان 1403
اجوکاتور: نوآوری در آموزش پزشکی با استفاده از کاریکاتور
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 دی 1403
فراهمی یادگیـری تعاملـی از طریـق آمـوزش مبتنی بر بازی های جدی در دانشجویان پزشکی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 دی 1403
نقشه راه آموزش پزشکی: ضرورت استفاده از نقشه برنامه درسی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 دی 1403
ارائه مدلی جهت استقرار محیط یادگیری تلفیقی در آموزش پزشکی
دوره 15، شماره 4، دی 1403، صفحه 71-84
تبیین تجارب اساتید و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص آموزش بالینی در دوران پاندمی کووید 19
دوره 15، شماره 3، مهر 1403، صفحه 39-53
بررسی خودارزیابی استفاده از آموخته های دوره کارآموزی رادیولوژی در دانش آموختگان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
دوره 15، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 25-34
ارزشیابی برنامههای آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارجگزار: یک مطالعه مروری
دوره 14، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 112-101
تبادلات و ارتباطات علمی-آموزشی پزشکی؛ در دوره شکوفایی تمدن اسلامی (عصر طلایی تمدن اسلامی)
دوره 14، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 88-78
انتخاب واژگان صحیح: پاشنه آشیل در مقالات آموزش پزشکی
دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 5-1
مقایسه برنامه آموزشی مرحله فیزیوپاتولوژی به شیوه کورسی و برنامه ملی پزشکی، مورد مطالعه (دانشگاه علوم پزشکی مشهد)
دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 39-29
بررسی میزان رضایتمندی کاراموزان داخلی از کلاسهای مدل سازی راند استاژری در واتس اپ در دوران محدودیت های کرونایی
دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 70-61
مقایسه برنامه درسی رایج و ادغام یافته در درس فارماکولوژی رشته پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 52-38
سنجش تکوینی و بازخورد اثربخش در آموزش پزشکی
دوره 11، شماره 3، دی 1399، صفحه 121-101
شبیه سازی و واقعیت مجازی؛ روشی نوین برای بهبود کیفیت آموزش پزشکی
دوره 4، شماره 1، شهریور 1389، صفحه 69-74