دوره 16 (1404)
دوره 15 (1403)
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1385)
بررسی میزان اثربخشی آموزش مجازی در دانشکده علوم پزشکی ساوه در طی شیوع COVID-19
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 آبان 1403
طراحی، اجرا و ارزشیابی آموزش دوره مزاج طب ایرانی به روش کلاس وارونه برای دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اسفند 1403
فراهمی یادگیـری تعاملـی از طریـق آمـوزش مبتنی بر بازی های جدی در دانشجویان پزشکی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 دی 1403
اجوکاتور: نوآوری در آموزش پزشکی با استفاده از کاریکاتور
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 دی 1403
تبیین تجارب زیسته اساتید و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه از آموزش مجازی طی شیوع کرونا: یک مطالعه کیفی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اردیبهشت 1404
بررسی ادغام عمودی در فیزیولوژی پزشکی عمومی: یک مطالعه تحلیل محتوا
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 اسفند 1403
نقشه راه آموزش پزشکی: ضرورت استفاده از نقشه برنامه درسی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 دی 1403
بررسی و مقایسه میزان اثربخشی آموزشی و رضایت مندی دانشجویان مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از کلاس درس مدیریت کیفیت آب به روش بازی آموزشی پانتومیم با روش سنتی تدریس توسط استاد در سال 1403
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 اردیبهشت 1404
هوش مصنوعی مولد در آموزش پزشکی: طراحی مدل مبتنی بر فلسفه ذهنیتگرایی با روش فراترکیب
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 اردیبهشت 1404
کیفیت برنامه درسی طب سنتی از منظر دانشجویان پزشکی عمومی
دوره 16، شماره 2، تیر 1404، صفحه 7-17
کاربست فناوری واقعیت افزوده در آموزش آناتومی: یک مطالعه مروری
دوره 16، شماره 2، تیر 1404، صفحه 73-83
ارائه مدلی جهت استقرار محیط یادگیری تلفیقی در آموزش پزشکی
دوره 15، شماره 4، دی 1403، صفحه 71-84
تبیین تجارب اساتید و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص آموزش بالینی در دوران پاندمی کووید 19
دوره 15، شماره 3، مهر 1403، صفحه 39-53
بررسی خودارزیابی استفاده از آموخته های دوره کارآموزی رادیولوژی در دانش آموختگان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
دوره 15، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 25-34
ارزشیابی برنامههای آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارجگزار: یک مطالعه مروری
دوره 14، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 112-101
تبادلات و ارتباطات علمی-آموزشی پزشکی؛ در دوره شکوفایی تمدن اسلامی (عصر طلایی تمدن اسلامی)
دوره 14، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 88-78
انتخاب واژگان صحیح: پاشنه آشیل در مقالات آموزش پزشکی
دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 5-1
مقایسه برنامه آموزشی مرحله فیزیوپاتولوژی به شیوه کورسی و برنامه ملی پزشکی، مورد مطالعه (دانشگاه علوم پزشکی مشهد)
دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 39-29
بررسی میزان رضایتمندی کاراموزان داخلی از کلاسهای مدل سازی راند استاژری در واتس اپ در دوران محدودیت های کرونایی
دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 70-61
مقایسه برنامه درسی رایج و ادغام یافته در درس فارماکولوژی رشته پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 52-38
سنجش تکوینی و بازخورد اثربخش در آموزش پزشکی
دوره 11، شماره 3، دی 1399، صفحه 121-101
شبیه سازی و واقعیت مجازی؛ روشی نوین برای بهبود کیفیت آموزش پزشکی
دوره 4، شماره 1، شهریور 1389، صفحه 69-74