دوره 16 (1404)
دوره 15 (1403)
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1385)
بررسی تجربیات دانشجویان پرستاری از خطاهای بالینی و چگونگی تعامل با آن
دوره 5، شماره 1، آذر 1390، صفحه 1-1
نسخه کامل دوره 1
دوره 1، شماره 1، فروردین 1385، صفحه 1-91
ویژه نامه پزشکی
دوره 1، شماره 2، آذر 1386، صفحه 1-66
طراحی و روانسنجی چکلیست ارزیابی مهارتهای کلینیکی دانشجویان دندانپزشکی در واحد پروتز پارسیل عملی و بررسی میزان رضایتمندی ارزیابی شوندگان (دانشجویان) و ارزیابان (اعضای هیات علمی)
دوره 10، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 1-9
بررسی ارتباط هوش معنوی و رضایت شغلی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
دوره 10، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 1-8
(E-Delphi) روشی رو به آینده
دوره 11، شماره 2، مهر 1399، صفحه 1-6
طراحی و پایلوت لاگ بوک جهت ارزشیابی مستمر دانشجویان مقطع دکترای تخصصی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
دوره 12، شماره 3، مهر 1400، صفحه 1-10
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی
دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 1-10
طراحی سناریو آموزش مجازی برای برنامه درسی دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس مدل لجیک (Logic): پژوهش کاربردی
دوره 14، شماره 3، مهر 1402، صفحه 1-14
پساکرونا؛ فراموشی بحران، از دست دادن فرصت ها و یا تداوم آموزشهای مجازی در دانشگاههای علوم پزشکی
دوره 15، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 1-5
استفاده از واقعیت ترکیبی: کلید طلایی آموزش موثر احیای قلبی ریوی پایه
دوره 15، شماره 4، دی 1403، صفحه 1-5
ویژگیهای معماری سازه های آموزشی و درمانی در عصر شکوفایی تمدن اسلامی
دوره 16، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 1-6
توسعه برنامه درسی مفهوم محور در آموزش پرستاری
دوره 16، شماره 2، تیر 1404، صفحه 1-6
بررسی دیدگاه دانشجویان رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نحوه ارائه دوره های کارآموزی در سال 1395
دوره 9، شماره 1، اسفند 1397، صفحه 3-13
بررسی نقادانه الگوهای تامین و تخصیص مالی در آموزش عالی
دوره 8، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 3-11
مقایسه ازمون ها دو و سه گزینه ای در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان در درس فیزیک پزشکی
دوره 2، شماره 3، خرداد 1387، صفحه 3-6
روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای
دوره 7، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 4-8
توانمندسازی اعضای هیئتعلمی از طریق کلینیکهای مشاورهای با محوریت دانشپژوهی آموزشی
دوره 14، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 4-1
چکیده صوتی مقالات: ابزاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و اشتراک گذاری آسان
دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 4-1
بیمار با تب صبحگاهی
دوره 8، شماره 1، مرداد 1396، صفحه 5-7
بررسی میزان آگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در مورد آموزش الکترونیکی ترکیبی
دوره 4، شماره 1، شهریور 1389، صفحه 5-9
ایمن سازی کودکان در شرایط بحران کرونا ویروس
دوره 12، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 5-1
بحران کووید- 19، فرصتی برای تلفیق آموختههای پاندمی در تحول فرایند آموزش و پژوهش در دانشگاههای علوم پزشکی
دوره 12، شماره 2، تیر 1400، صفحه 5-1
نقدی بر برداشت های اشتباه از واژه دانشجومحوری
دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 5-1
انتخاب واژگان صحیح: پاشنه آشیل در مقالات آموزش پزشکی
دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 5-1