آ
-
آزمون
دیدگاه فراگیران پزشکی نسبت به آزمون ساختار یافته عینی (OSCE) در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 43-51]
-
آزمون ساختار یافته عینی
دیدگاه فراگیران پزشکی نسبت به آزمون ساختار یافته عینی (OSCE) در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 43-51]
-
آسیب شناسی
بررسی کارایی یک برنامه آموزش ادغام یافته مبتنی بر مورد، در آموزش پاتولوژی به دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 42-53]
-
آموزش
به کارگیری و ارزیابی آموزش در گروه های کوچک همراه با تمرین رقابتی در آموزش روش تحقیق به دانشجویان کارشناسی پرستاری ( پژوهش کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 7-19]
-
آموزش
مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 20-27]
-
آموزش
بررسی نحوه اجرای کوریکولوم آموزشی رشته تخصصی طب اورژانس در دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 28-41]
-
آموزش
آموزش و ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی در دوران پاندمی کوید 19 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 6-1]
-
آموزش بالینی
تاثیر بکارگیری سیستم یادگیری به کمک همتایان از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 26-42]
-
آموزش بالینی
بررسی عوامل استرس زا در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی مشهد [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 64-78]
-
آموزش پرستاری
بازنگری برنامه درسی کارشناسی پرستاری مبتنی بر مفهوم مراقبت در آموزش: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-63]
-
آموزش پزشکی
سنجش تکوینی و بازخورد اثربخش در آموزش پزشکی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 121-101]
-
آموزش مبتنی بر مسئله
بررسی کارایی یک برنامه آموزش ادغام یافته مبتنی بر مورد، در آموزش پاتولوژی به دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 42-53]
-
آموزش مجازی
کووید 19: طلوعی جدید در آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]
ا
-
ادغام
بررسی کارایی یک برنامه آموزش ادغام یافته مبتنی بر مورد، در آموزش پاتولوژی به دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 42-53]
-
ارتباط بین فردی
شناسایی عوامل موثر بر مهارت خود مراقبتی دردانش آموزان دختر پایه هفتم ناحیه 2 شهر بندرعباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 100-85]
-
ارزیابی
دیدگاه فراگیران پزشکی نسبت به آزمون ساختار یافته عینی (OSCE) در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 43-51]
-
ارزیابی
ارزیابی محیط بالینی از دیدگاه فراگیران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اساس مدل DREEM در سال 1397 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 44-33]
-
ارزیابی
ارزیابی لاگ بوک بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از دیدگاه دانشجویان در سال 1398 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 58-45]
-
ارزیابی
آموزش و ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی در دوران پاندمی کوید 19 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 6-1]
-
استرس
بررسی استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1395 [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
-
استرس ادراک شده
بررسی میزان استرس ادراک شده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد حین پاندمی بیماری کوئید 19 در سال 99-1398 [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 66-76]
-
اضطراب
بررسی استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1395 [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
-
افسردگی
بررسی استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1395 [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
-
الکترونیک
مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 20-27]
ب
-
بازخورد
سنجش تکوینی و بازخورد اثربخش در آموزش پزشکی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 121-101]
-
بازخورد اثربخش
سنجش تکوینی و بازخورد اثربخش در آموزش پزشکی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 121-101]
-
برنامه درسی پنهان
طراحی الگوی برنامه درسی با رویکرد برنامه درسی پنهان ومغفول با نظر به بسته های طرح تحول و نوآوری نظام سلامت [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 84-59]
-
برنامه درسی مغفول
طراحی الگوی برنامه درسی با رویکرد برنامه درسی پنهان ومغفول با نظر به بسته های طرح تحول و نوآوری نظام سلامت [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 84-59]
-
بسته های طرح تحول و نوآوری
طراحی الگوی برنامه درسی با رویکرد برنامه درسی پنهان ومغفول با نظر به بسته های طرح تحول و نوآوری نظام سلامت [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 84-59]
-
بلوغ اجتماعی
بررسی رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، بلوغ اجتماعی و سخت رویی روانشناختی با سلامت روان دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 54-65]
-
بیماری کوئید 19
بررسی میزان استرس ادراک شده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد حین پاندمی بیماری کوئید 19 در سال 99-1398 [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 66-76]
-
بیوشیمی
بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 19-7]
پ
-
پزشکی
ارزیابی محیط بالینی از دیدگاه فراگیران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اساس مدل DREEM در سال 1397 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 44-33]
-
پزشکی
آموزش و ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی در دوران پاندمی کوید 19 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 6-1]
-
پیراپزشکی
بررسی استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1395 [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
ت
-
تجارب زیسته
طراحی الگوی برنامه درسی با رویکرد برنامه درسی پنهان ومغفول با نظر به بسته های طرح تحول و نوآوری نظام سلامت [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 84-59]
-
تمرین رقابتی
به کارگیری و ارزیابی آموزش در گروه های کوچک همراه با تمرین رقابتی در آموزش روش تحقیق به دانشجویان کارشناسی پرستاری ( پژوهش کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 7-19]
-
تنظیم هیجان
پیش بینی رفتارها و نگرشهای خوردن ناسالم بر اساس بدتنظیمی هیجان و واکنشهای ناکارآمد در دانش آموزان دختر 14 تا 20 ساله [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-25]
-
توانمندی بالینی
دیدگاه فراگیران پزشکی نسبت به آزمون ساختار یافته عینی (OSCE) در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 43-51]
چ
-
چاپ سهبعدی در پزشکی
مروری بر کاربردهای مختلف فنآوری چاپ سه بعدی در علوم پزشکی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 79-88]
خ
-
خودآگاهی
شناسایی عوامل موثر بر مهارت خود مراقبتی دردانش آموزان دختر پایه هفتم ناحیه 2 شهر بندرعباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 100-85]
-
خود ارزشمندی
شناسایی عوامل موثر بر مهارت خود مراقبتی دردانش آموزان دختر پایه هفتم ناحیه 2 شهر بندرعباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 100-85]
د
-
دانشآموزان
پیش بینی رفتارها و نگرشهای خوردن ناسالم بر اساس بدتنظیمی هیجان و واکنشهای ناکارآمد در دانش آموزان دختر 14 تا 20 ساله [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-25]
-
دانشجو
بررسی استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1395 [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]
-
دانشجو
بررسی میزان استرس ادراک شده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد حین پاندمی بیماری کوئید 19 در سال 99-1398 [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 66-76]
-
دانشجو
ارزیابی لاگ بوک بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از دیدگاه دانشجویان در سال 1398 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 58-45]
-
دانشجویان
بررسی رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، بلوغ اجتماعی و سخت رویی روانشناختی با سلامت روان دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 54-65]
-
دانشجویان
مقایسه دیدگاه اعضای هیئت علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص گراند راند های برگزار شده در این گروه آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 32-20]
-
دانشجویان پرستاری
تاثیر بکارگیری سیستم یادگیری به کمک همتایان از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 26-42]
-
دانشجویان پرستاری
به کارگیری و ارزیابی آموزش در گروه های کوچک همراه با تمرین رقابتی در آموزش روش تحقیق به دانشجویان کارشناسی پرستاری ( پژوهش کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 7-19]
-
دانشجوی پرستاری
بررسی عوامل استرس زا در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی مشهد [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 64-78]
-
دانشکده پزشکی
طراحی الگوی برنامه درسی با رویکرد برنامه درسی پنهان ومغفول با نظر به بسته های طرح تحول و نوآوری نظام سلامت [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 84-59]
-
دانشگاه علوم پزشکی مشهد
بررسی میزان استرس ادراک شده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد حین پاندمی بیماری کوئید 19 در سال 99-1398 [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 66-76]
-
دستیار
مقایسه دیدگاه اعضای هیئت علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص گراند راند های برگزار شده در این گروه آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 32-20]
-
دندانپزشکی ترمیمی
ارزیابی لاگ بوک بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از دیدگاه دانشجویان در سال 1398 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 58-45]
ر
-
رفتارهای خوردن
پیش بینی رفتارها و نگرشهای خوردن ناسالم بر اساس بدتنظیمی هیجان و واکنشهای ناکارآمد در دانش آموزان دختر 14 تا 20 ساله [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-25]
-
روش تحقیق
به کارگیری و ارزیابی آموزش در گروه های کوچک همراه با تمرین رقابتی در آموزش روش تحقیق به دانشجویان کارشناسی پرستاری ( پژوهش کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 7-19]
-
روش سنتی تدریس
بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 19-7]
-
روش نوین تدریس
بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 19-7]
س
-
سخترویی
بررسی رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، بلوغ اجتماعی و سخت رویی روانشناختی با سلامت روان دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 54-65]
-
سلامت روان
بررسی رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، بلوغ اجتماعی و سخت رویی روانشناختی با سلامت روان دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 54-65]
-
سنتی
مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 20-27]
-
سنجش تکوینی
سنجش تکوینی و بازخورد اثربخش در آموزش پزشکی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 121-101]
ش
-
شناخت عمومی از رفتار پرخطر
شناسایی عوامل موثر بر مهارت خود مراقبتی دردانش آموزان دختر پایه هفتم ناحیه 2 شهر بندرعباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 100-85]
ط
-
طب اورژانس
بررسی نحوه اجرای کوریکولوم آموزشی رشته تخصصی طب اورژانس در دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 28-41]
-
طراحی برنامه درسی
بازنگری برنامه درسی کارشناسی پرستاری مبتنی بر مفهوم مراقبت در آموزش: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-63]
ع
-
عضو هیئت علمی
مقایسه دیدگاه اعضای هیئت علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص گراند راند های برگزار شده در این گروه آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 32-20]
-
علوم پزشکی
کووید 19: طلوعی جدید در آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]
-
عوامل استرس زا
بررسی عوامل استرس زا در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی مشهد [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 64-78]
ف
-
فراگیران
ارزیابی محیط بالینی از دیدگاه فراگیران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اساس مدل DREEM در سال 1397 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 44-33]
-
فنآوری چاپ سهبعدی
مروری بر کاربردهای مختلف فنآوری چاپ سه بعدی در علوم پزشکی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 79-88]
-
فیلم
بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 19-7]
ک
-
کاربرد فنآوری چاپ سه بعدی
مروری بر کاربردهای مختلف فنآوری چاپ سه بعدی در علوم پزشکی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 79-88]
-
کارشناسی پرستاری
بازنگری برنامه درسی کارشناسی پرستاری مبتنی بر مفهوم مراقبت در آموزش: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-63]
-
کلمات کلیدی : حمایت اجتماعی ادراک شده
بررسی رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، بلوغ اجتماعی و سخت رویی روانشناختی با سلامت روان دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 54-65]
-
کوریکولوم
بررسی نحوه اجرای کوریکولوم آموزشی رشته تخصصی طب اورژانس در دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 28-41]
-
کوید 19
آموزش و ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی در دوران پاندمی کوید 19 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 6-1]
-
کوید19
کووید 19: طلوعی جدید در آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]
گ
-
گراند راند
مقایسه دیدگاه اعضای هیئت علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص گراند راند های برگزار شده در این گروه آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 32-20]
-
گروه اطفال
مقایسه دیدگاه اعضای هیئت علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص گراند راند های برگزار شده در این گروه آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 32-20]
-
گروه های کوچک
به کارگیری و ارزیابی آموزش در گروه های کوچک همراه با تمرین رقابتی در آموزش روش تحقیق به دانشجویان کارشناسی پرستاری ( پژوهش کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 7-19]
ل
-
لاگ بوک
ارزیابی لاگ بوک بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از دیدگاه دانشجویان در سال 1398 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 58-45]
م
-
ماشین بیهوشی
مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 20-27]
-
مدل DREEM
ارزیابی محیط بالینی از دیدگاه فراگیران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اساس مدل DREEM در سال 1397 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 44-33]
-
مراقبت در آموزش
بازنگری برنامه درسی کارشناسی پرستاری مبتنی بر مفهوم مراقبت در آموزش: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-63]
-
مهارت مراقبت از خود
شناسایی عوامل موثر بر مهارت خود مراقبتی دردانش آموزان دختر پایه هفتم ناحیه 2 شهر بندرعباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 100-85]
و
-
واکنشهای ناکارآمد
پیش بینی رفتارها و نگرشهای خوردن ناسالم بر اساس بدتنظیمی هیجان و واکنشهای ناکارآمد در دانش آموزان دختر 14 تا 20 ساله [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-25]
ه
-
هوشبری
مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 20-27]
ی
-
یادگیری به کمک همتایان
تاثیر بکارگیری سیستم یادگیری به کمک همتایان از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 26-42]