کلیدواژه‌ها = آموزش
بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1401

10.22038/hmed.2022.62839.1200

الناز وفادار مرادی؛ مصطفی اجیراسلامیه؛ بهرنگ رضولنی کاخکی؛ زهرا عباسی؛ سیدمجید صدرزاده


بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 اردیبهشت 1402

10.22038/hmed.2023.70061.1252

عزت تبریزی؛ نازنین شماعیان رضوی؛ هانیه مستور؛ ویدا وکیلی؛ مهری یاوری


مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخش‌ها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19

دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 60-50

10.22038/hmed.2021.56543.1139

جمشید جمالی؛ سید سعید طباطبایی؛ مهدی یوسفی؛ وحید قوامی؛ سعید اخلاقی


فلسفه پزشکی: ضرورت فراموش‌شده در آموزش علوم پزشکی

دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 90-81

10.22038/hmed.2021.56492.1136

فریده نصیری؛ سعیده غفاری فر؛ علی متولی؛ امیررضا ناصری؛ سیدمحمدسالار حسینی


ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی

دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 37-47

10.22038/hmed.2021.55659.1128

معصومه رستمی معز؛ زهرا مرتضوی؛ رویا نحفی وثوق؛ مهنوش شهبازی؛ سعیده سادات مرتضوی


نیازهای آموزشی حوزه پژوهش کارمندان رشته های علوم پزشکی شاغل در بیمارستان آیت اله موسوی زنجان و الغدیر ابهر در سال 1398

دوره 12، شماره 3، مهر 1400، صفحه 73-85

10.22038/hmed.2021.53727.1109

مریم محمدی؛ سمیه عبدالهی ثابت؛ لیدا ساسانی؛ احمد جلیلوند؛ مژگان ریاحی؛ مهران تهرخانی


مروری بر توانمندی های همکاری بین حرفه ای در تیم سلامت

دوره 12، شماره 3، مهر 1400، صفحه 86-96

10.22038/hmed.2020.52024.1085

فاطمه کشمیری؛ ریحانه برغون؛ مریم برومند؛ اشرف ژاله؛ حسین نظمیه


بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریت‌های پزشکی در درس تریاژ

دوره 12، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 43-34

10.22038/hmed.2020.50081.1053

شهرزاد غیاثوندیان؛ مهسا حاجی محمدحسینی؛ حمید آسایش؛ رقیه صادقی؛ محمدرضا آزاده؛ محمد پرورش مسعود


آموزش و ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی در دوران پاندمی کوید 19

دوره 11، شماره 3، دی 1399، صفحه 6-1

10.22038/hmed.2020.50749.1066

فرنود رجب زاده؛ نسرین میلانی؛ لادن گشایشی


مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

دوره 11، شماره 2، مهر 1399، صفحه 20-27

10.22038/hmed.2020.48536.1025

آرزو داوری نیا مطلق قوچان؛ رویا اکبرزاده؛ زهره محمدزاده تبریزی؛ الهام ناوی پور


بررسی نحوه اجرای کوریکولوم آموزشی رشته تخصصی طب اورژانس در دانشگاه های علوم پزشکی کشور

دوره 11، شماره 2، مهر 1399، صفحه 28-41

10.22038/hmed.2020.49660.1035

سید رضا حبیب زاده؛ حمید رضا ریحانی؛ امیر رحمانیان شریف آباد؛ حسین کریمی مونقی؛ مهدی فروغیان


دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مقاطع بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به آموزش دوره‎ی علوم پایه در سال 97

دوره 10، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 20-31

10.22038/hmed.2020.45911.1013

مجید خادم رضاییان؛ زهرا محمد زاده؛ مجید فیروزی فورگ؛ کیارش قزوینی؛ لیدا جراحی؛ مسعود یوسفی


روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای

دوره 7، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 4-8

10.22038/hmed.2016.13607

حسین کریمی مونقی؛ امیرحسین میرحقی؛ ساناز عیسی زاده


ضرورت به بروز رسانی آموزش میکروب شناسی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مشهد

دوره 7، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 9-13

10.22038/hmed.2016.13608

مجید خادم رضاییان؛ کیارش قزوینی؛ مسعود یوسفی


پیش بینی راهبردهای خودتنظیمی از مولفه‌های کنترل تفکر

دوره 7، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 14-20

10.22038/hmed.2016.13609

حسین زارع؛ سمیه رجب زاده؛ نجمه مقدمی


کاربرد بالینی سرفصل های درس بیوشیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری

دوره 6، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 11-13

10.22038/hmed.2016.13646

لیلا شجاع قلعه دختر؛ طیبه کیانوش؛ فرناز زاهدی اول