دوره 16 (1404)
دوره 15 (1403)
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1385)
مقایسه تاثیر دو رویکرد آموزش به شیوه سخنرانی و چندرسانهای بر مهارتهای حل مسئله پرستاران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 خرداد 1403
یکسان سازی فرم ارزیابی بیماران اعصاب و روان برای آموزش و ارزشیابی دانشجویان پرستاری در واحد کارآموزی بهداشت روان
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 شهریور 1403
بررسی اثربخشی آموزش به روش فیلم بر یادگیری نحوه اسکراب جراحی دست در دانشجویان تکنولوژی اتاق عمل شهر همدان در سال 1403 : یک مطالعه اقدام پژوهی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403
بررسی وضعیت آموزش بالینی و عوامل موثر بر آن از دیدگاه دانشجویان رشتههای اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1403-1402
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 آبان 1403
بررسی میزان رضایتمندی فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش دوره طب اورژانس
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 دی 1403
تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف بر میزان سوءرفتار مراقبین خانوادگی نسبت به سالمندان در خانواده
دوره 16، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 7-19
استفاده از واقعیت ترکیبی: کلید طلایی آموزش موثر احیای قلبی ریوی پایه
دوره 15، شماره 4، دی 1403، صفحه 1-5
تاثیر نقش استاد در یادگیری مبتنی بر حل مسئله : تسهیل کننده یا سخنران؟
دوره 15، شماره 3، مهر 1403، صفحه 1-5
"مراقبت از سلامت دهان : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی
دوره 14، شماره 4، آذر 1402، صفحه 75-88
بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19
دوره 14، شماره 3، مهر 1402، صفحه 95-104
بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
دوره 14، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 53-45
مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخشها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19
دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 60-50
فلسفه پزشکی: ضرورت فراموششده در آموزش علوم پزشکی
دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 90-81
ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی
دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 37-47
نیازهای آموزشی حوزه پژوهش کارمندان رشته های علوم پزشکی شاغل در بیمارستان آیت اله موسوی زنجان و الغدیر ابهر در سال 1398
دوره 12، شماره 3، مهر 1400، صفحه 73-85
مروری بر توانمندی های همکاری بین حرفه ای در تیم سلامت
دوره 12، شماره 3، مهر 1400، صفحه 86-96
بررسی تأثیرآموزش بر میزان فعالیت بدنی بهورزان زن مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مشهد
دوره 12، شماره 2، تیر 1400، صفحه 69-57
بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریتهای پزشکی در درس تریاژ
دوره 12، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 43-34
آموزش و ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی در دوران پاندمی کوید 19
دوره 11، شماره 3، دی 1399، صفحه 6-1
به کارگیری و ارزیابی آموزش در گروه های کوچک همراه با تمرین رقابتی در آموزش روش تحقیق به دانشجویان کارشناسی پرستاری ( پژوهش کیفی)
دوره 11، شماره 2، مهر 1399، صفحه 7-19
مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
دوره 11، شماره 2، مهر 1399، صفحه 20-27
بررسی نحوه اجرای کوریکولوم آموزشی رشته تخصصی طب اورژانس در دانشگاه های علوم پزشکی کشور
دوره 11، شماره 2، مهر 1399، صفحه 28-41
دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مقاطع بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به آموزش دورهی علوم پایه در سال 97
دوره 10، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 20-31
روائی محتوی برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری از دیدگاه جامعه حرفه ای
دوره 7، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 4-8
ضرورت به بروز رسانی آموزش میکروب شناسی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مشهد
دوره 7، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 9-13