بررسی اثربخشی آموزش به روش فیلم بر یادگیری نحوه اسکراب جراحی دست در دانشجویان تکنولوژی اتاق عمل شهر همدان در سال 1403 : یک مطالعه اقدام پژوهی

زهرا عطائی برازنده؛ بهزاد ایمنی؛ اشکان کریمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403

10.22038/hmed.2024.82844.1426

بررسی وضعیت آموزش بالینی و عوامل موثر بر آن از دیدگاه دانشجویان رشته‌های اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1403-1402

رضا پورمحمد؛ سیده هانیه موسوی باغی؛ شقایق رضائی کیا؛ بابک پورغلامعلی؛ مهدی دیندارلو؛ سیده سارا هاشمی نیا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 آبان 1403

10.22038/hmed.2024.82300.1416

بررسی میزان رضایتمندی فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش دوره طب اورژانس

احسان بلوردی؛ منصوره سادات موسوی؛ سید محمد موسوی؛ ساجده زرقی؛ شبنم نیرومند؛ فاطمه رودی؛ الناز وفادار مرادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 دی 1403

10.22038/hmed.2025.83977.1438

"مراقبت از سلامت دهان‌ : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی

زهراسادات منظری؛ مریم طورانی مالیدره؛ سیده زهرا یعقوبی ال

دوره 14، شماره 4، آذر 1402، صفحه 75-88

10.22038/hmed.2023.71154.1263

نیازهای آموزشی حوزه پژوهش کارمندان رشته های علوم پزشکی شاغل در بیمارستان آیت اله موسوی زنجان و الغدیر ابهر در سال 1398

مریم محمدی؛ سمیه عبدالهی ثابت؛ لیدا ساسانی؛ احمد جلیلوند؛ مژگان ریاحی؛ مهران تهرخانی

دوره 12، شماره 3، مهر 1400، صفحه 73-85

10.22038/hmed.2021.53727.1109

بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریت‌های پزشکی در درس تریاژ

شهرزاد غیاثوندیان؛ مهسا حاجی محمدحسینی؛ حمید آسایش؛ رقیه صادقی؛ محمدرضا آزاده؛ محمد پرورش مسعود

دوره 12، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 43-34

10.22038/hmed.2020.50081.1053

دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی مقاطع بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به آموزش دوره‎ی علوم پایه در سال 97

مجید خادم رضاییان؛ زهرا محمد زاده؛ مجید فیروزی فورگ؛ کیارش قزوینی؛ لیدا جراحی؛ مسعود یوسفی

دوره 10، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 20-31

10.22038/hmed.2020.45911.1013