آ
-
آزمون
اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]
-
آموزش
بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]
-
آموزش
بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]
-
آموزش
"مراقبت از سلامت دهان : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-88]
-
آموزش الکترونیک
موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]
-
آموزش انگل شناسی
ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]
-
آموزش بالین
بررسی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد بجنورد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 26-37]
-
آموزش بالینی
تبیین چالش های آموزش بالینی دانشجویان پزشکی در پاندمی کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 72-84]
-
آموزش بالینی اثربخش
بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
-
آموزش پزشکی
تبادلات و ارتباطات علمی-آموزشی پزشکی؛ در دوره شکوفایی تمدن اسلامی (عصر طلایی تمدن اسلامی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 88-78]
-
آموزش پزشکی
ارزشیابی برنامههای آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارجگزار: یک مطالعه مروری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-101]
-
آموزش سرپایی
ارزیابی آموزش سرپایی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیدگاه کارورزان پزشکی، سال 1399 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 48-59]
-
آموزش مبتنی بر وب
بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]
-
آموزش مجازی
تابآوری تحصیلی و اشتیاق به تحصیل دانشجویان نسبت به برنامه آموزش مجازی اجرا شده در دوران پاندمی کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 49-34]
-
آنژین صدری
تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]
ا
-
اثربخشی برنامه
ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]
-
اختلالات روانی
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
-
ارتباطات بین فردی
بررسی ویژگیهای استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]
-
ارزشیابی
نحوه ارزشیابی استاد در برخی دانشگاههای معتبر جهان: نتایج یک مطالعه تطبیقی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-16]
-
ارزشیابی
بهکارگیری الگوی ارزشیابی کرک پاتریک در مطالعات پرستاری ایران: مروری حیطهای [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 100-92]
-
ارزشیابی
اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]
-
ارزشیابی برنامه
ارزشیابی برنامههای آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارجگزار: یک مطالعه مروری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-101]
-
ارزیابی
ارزیابی آموزش سرپایی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیدگاه کارورزان پزشکی، سال 1399 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 48-59]
-
استاد
نحوه ارزشیابی استاد در برخی دانشگاههای معتبر جهان: نتایج یک مطالعه تطبیقی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-16]
-
استاد خوب
بررسی ویژگیهای استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]
-
استرس درک شده
بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]
-
اشتیاق به تحصیل
تابآوری تحصیلی و اشتیاق به تحصیل دانشجویان نسبت به برنامه آموزش مجازی اجرا شده در دوران پاندمی کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 49-34]
-
اضطراب
ارزیابی تأثیر مداخلات حمایتی بر سطح اضطراب تجربه شده پس از مواجهه با کاداور در دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-64]
-
اضطراب
تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]
-
اضطراب مرگ
تحلیل مفهوم اضطراب مرگ در دانشجویان پرستاری: یک مطالعه ی کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-17]
-
افسردگی
تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]
-
افکار خودکشی
پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-65]
-
انگیزش
همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]
-
اورژانس
بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]
ب
-
باور های غیرمنطقی
پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-65]
-
برنامه درسی تجربهشده
بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]
-
بیمار استاندارد شده ناشناس
بررسی طرح درمان دندانپزشکان عمومی شاغل در یک منطقه برخوردار در شهر مشهد به درخواست خدمات زیبایی؛ یک مطالعه میدانی در سال 1401 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 64-50]
-
بیماری کووید19
بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]
پ
-
پرستاری
بهکارگیری الگوی ارزشیابی کرک پاتریک در مطالعات پرستاری ایران: مروری حیطهای [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 100-92]
-
پرسشنامه
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
-
پزشکی
موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]
-
پمفلت
تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]
-
پودمان
ارزیابی دانش، نگرش و مهارت تکنیسین های داروخانه های شهر اهواز با استانداردهای WHO و ارائه پودمان آموزشی مناسب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 38-47]
ت
-
تئوری سیستمی
ارزشیابی برنامههای آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارجگزار: یک مطالعه مروری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-101]
-
تاب آوری
بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]
-
تاب آوری تحصیلی
تابآوری تحصیلی و اشتیاق به تحصیل دانشجویان نسبت به برنامه آموزش مجازی اجرا شده در دوران پاندمی کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 49-34]
-
تبادل علمی
تبادلات و ارتباطات علمی-آموزشی پزشکی؛ در دوره شکوفایی تمدن اسلامی (عصر طلایی تمدن اسلامی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 88-78]
-
تجارب زیسته
بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]
-
تجربهزیسته
واکاوی تجربهزیسته دانشجویان دانشکده علوم پزشکی از کلاسهای مجازی دوران کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 18-30]
-
تحلیل مفهوم
تحلیل مفهوم اضطراب مرگ در دانشجویان پرستاری: یک مطالعه ی کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-17]
-
تدریس اثربخش
ویژگیهای تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندانپزشکی دانشگاههای علوم پزشکی ایران در سال 1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-5]
-
تکنولوژی
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
-
تکنولوژی پرتوشناسی
اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]
-
تکنیسین داروخانه
ارزیابی دانش، نگرش و مهارت تکنیسین های داروخانه های شهر اهواز با استانداردهای WHO و ارائه پودمان آموزشی مناسب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 38-47]
-
تمدن اسلامی
تبادلات و ارتباطات علمی-آموزشی پزشکی؛ در دوره شکوفایی تمدن اسلامی (عصر طلایی تمدن اسلامی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 88-78]
-
توانمندسازی : کلینیک مشاوره ای
توانمندسازی اعضای هیئتعلمی از طریق کلینیکهای مشاورهای با محوریت دانشپژوهی آموزشی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 4-1]
ج
-
جراحی قلب
بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]
خ
-
خودکارآمدی تحصیلی
همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]
-
خودمراقبتی
تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]
-
خودمراقبتی
تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]
د
-
داروسازی
سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغالتحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]
-
دانش پژوهی آموزشی
توانمندسازی اعضای هیئتعلمی از طریق کلینیکهای مشاورهای با محوریت دانشپژوهی آموزشی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 4-1]
-
دانشجو
موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]
-
دانشجویان
پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-65]
-
دانشجویان
بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]
-
دانشجویان
همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]
-
دانشجویان
تابآوری تحصیلی و اشتیاق به تحصیل دانشجویان نسبت به برنامه آموزش مجازی اجرا شده در دوران پاندمی کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 49-34]
-
دانشجویان پرستاری
تحلیل مفهوم اضطراب مرگ در دانشجویان پرستاری: یک مطالعه ی کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-17]
-
دانشجویان پرستاری
بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]
-
دانشجویان پرستاری و مامایی
بررسی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد بجنورد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 26-37]
-
دانشجویان پزشکی
ارزیابی آموزش سرپایی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیدگاه کارورزان پزشکی، سال 1399 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 48-59]
-
دانشجویان پزشکی
تبیین چالش های آموزش بالینی دانشجویان پزشکی در پاندمی کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 72-84]
-
دانشجوی پزشکی
ارزیابی تأثیر مداخلات حمایتی بر سطح اضطراب تجربه شده پس از مواجهه با کاداور در دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-64]
-
دانشجوی پزشکی
ارتباط ویژگی اساتید بالینی با رضایتمندی دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 33-22]
-
دانشکده پزشکی
ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]
-
دانشگاه
موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]
-
درک
بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
-
دستیار تخصصی
ویژگیهای تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندانپزشکی دانشگاههای علوم پزشکی ایران در سال 1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-5]
-
دندانپزشکی
ویژگیهای تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندانپزشکی دانشگاههای علوم پزشکی ایران در سال 1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-5]
-
دندانپزشکی زیبایی
بررسی طرح درمان دندانپزشکان عمومی شاغل در یک منطقه برخوردار در شهر مشهد به درخواست خدمات زیبایی؛ یک مطالعه میدانی در سال 1401 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 64-50]
-
دوران کرونا
واکاوی تجربهزیسته دانشجویان دانشکده علوم پزشکی از کلاسهای مجازی دوران کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 18-30]
-
دیابت نوع دو
تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]
-
دیدگاه دانشجو
بررسی ویژگیهای استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]
-
دیدگاه دانشجویان
بررسی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد بجنورد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 26-37]
ر
-
رضایتمندی
بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]
-
رضایتمندی دانشجو
ارتباط ویژگی اساتید بالینی با رضایتمندی دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 33-22]
-
روایی و پایایی
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
-
روش آموزش سنتی
ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]
-
روش آموزش مجازی
ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]
-
رویکرد تحقیق ارج گزار
ارزشیابی برنامههای آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارجگزار: یک مطالعه مروری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-101]
س
-
سازمان بهداشت جهانی
ارزیابی دانش، نگرش و مهارت تکنیسین های داروخانه های شهر اهواز با استانداردهای WHO و ارائه پودمان آموزشی مناسب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 38-47]
-
سخنرانی
تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]
-
سلامت دهان
"مراقبت از سلامت دهان : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-88]
-
سنجش
نحوه ارزشیابی استاد در برخی دانشگاههای معتبر جهان: نتایج یک مطالعه تطبیقی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-16]
ش
-
شغل
سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغالتحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]
ط
-
طرح درمان
بررسی طرح درمان دندانپزشکان عمومی شاغل در یک منطقه برخوردار در شهر مشهد به درخواست خدمات زیبایی؛ یک مطالعه میدانی در سال 1401 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 64-50]
ع
-
علوم آزمایشگاهی
ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]
-
عملکرد آموزشی
نحوه ارزشیابی استاد در برخی دانشگاههای معتبر جهان: نتایج یک مطالعه تطبیقی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-16]
ف
-
فارغ التحصیلان مقاطع تخصص
سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغالتحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]
-
فرسودگی تحصیلی
همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]
ک
-
کاداور
ارزیابی تأثیر مداخلات حمایتی بر سطح اضطراب تجربه شده پس از مواجهه با کاداور در دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-64]
-
کارآموزی/کارورزی
اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]
-
کارگاه آموزشی
ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]
-
کرک پاتریک
بهکارگیری الگوی ارزشیابی کرک پاتریک در مطالعات پرستاری ایران: مروری حیطهای [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 100-92]
-
کلاسهای مجازی
واکاوی تجربهزیسته دانشجویان دانشکده علوم پزشکی از کلاسهای مجازی دوران کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 18-30]
-
کوریکولوم پرستاری
"مراقبت از سلامت دهان : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-88]
-
کووید19
تبیین چالش های آموزش بالینی دانشجویان پزشکی در پاندمی کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 72-84]
م
-
ماماها
بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
-
مدل هیبرید
تحلیل مفهوم اضطراب مرگ در دانشجویان پرستاری: یک مطالعه ی کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-17]
-
مراقبت
"مراقبت از سلامت دهان : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-88]
-
مروری حیطه ای
بهکارگیری الگوی ارزشیابی کرک پاتریک در مطالعات پرستاری ایران: مروری حیطهای [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 100-92]
-
مشاوره
ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]
-
مطالعه کیفی
بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
-
مهارت
سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغالتحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]
-
مهارت های ارزشیابی
بررسی ویژگیهای استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]
-
مهارت های تدریس
بررسی ویژگیهای استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]
ن
-
نشخوار فکری
پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-65]
و
-
واقعیت افزوده
بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]
-
واقعیت مجازی
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
-
واقعیت مجازی
بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]
-
وضعیت تحصیل
سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغالتحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]
-
ویژگی اساتید بالینی
ارتباط ویژگی اساتید بالینی با رضایتمندی دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 33-22]
ی
-
یادگیری
بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]