آ
-
آدرویشی، سارا
موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]
-
آذرمهر، طیبه
بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]
-
آلبوغبیش، معصومه
موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]
ا
-
ابراهیم زاده بیدسکان، علیرضا
ارزیابی تأثیر مداخلات حمایتی بر سطح اضطراب تجربه شده پس از مواجهه با کاداور در دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-64]
-
ابراهیمی، نجمه
بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]
-
اجیراسلامیه، مصطفی
بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]
-
احمدی، سلیمان
بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
-
ادیب حاج باقری، محسن
طراحی سناریو آموزش مجازی برای برنامه درسی دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس مدل لجیک (Logic): پژوهش کاربردی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
-
اسدی نژاد، محسن
اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]
-
اسماعیلی، سجاد
سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغالتحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]
-
اکبری، محمد
بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]
-
امید، اطهر
بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]
-
امین، امیر
ارزیابی آموزش سرپایی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیدگاه کارورزان پزشکی، سال 1399 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 48-59]
ب
-
بابایی، فاطمه
سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغالتحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]
-
باقری، فاطمه
تبیین چالش های آموزش بالینی دانشجویان پزشکی در پاندمی کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 72-84]
-
بحرینی، رونا
بررسی ویژگیهای استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]
-
بشردوست، نازنین
ویژگیهای تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندانپزشکی دانشگاههای علوم پزشکی ایران در سال 1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-5]
-
بشیریان، سمیرا
بررسی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد بجنورد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 26-37]
-
بوژ مهرانی، حجت
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
پ
-
پاینده، فرحناز
تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]
ت
-
تبریزی، عزت
بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]
-
تهرانی فر، فاطمه
بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
ج
-
جاجوندیان، رویا
بررسی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد بجنورد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 26-37]
-
جانی، محمد رضا
تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]
-
جانی، محمد رضا
تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]
-
جباری فر، تقی
ارزیابی دانش، نگرش و مهارت تکنیسین های داروخانه های شهر اهواز با استانداردهای WHO و ارائه پودمان آموزشی مناسب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 38-47]
-
جمالی، جمشید
ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]
ح
-
حاجی محمدحسینی، مهسا
همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]
-
حبیبی، امین
بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
-
حسین پور، سهیلا
واکاوی تجربهزیسته دانشجویان دانشکده علوم پزشکی از کلاسهای مجازی دوران کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 18-30]
-
حسین زاده، ملیکا
بررسی طرح درمان دندانپزشکان عمومی شاغل در یک منطقه برخوردار در شهر مشهد به درخواست خدمات زیبایی؛ یک مطالعه میدانی در سال 1401 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 64-50]
-
حسینی، سید جواد
بهکارگیری الگوی ارزشیابی کرک پاتریک در مطالعات پرستاری ایران: مروری حیطهای [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 100-92]
خ
-
خادمی، سارا
اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]
-
خلجی نیا، زهره
تبیین چالش های آموزش بالینی دانشجویان پزشکی در پاندمی کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 72-84]
-
خلفی، علی
موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]
ر
-
رازی، عبداله
ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]
-
راسخ، حمیدرضا
سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغالتحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]
-
رزم ارا، محمدرضا
تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]
-
رسولیان کسرینه، مرجان
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
-
رشیدی فکاری، فرزانه
ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]
-
رضائیان، شهاب
ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]
-
رضوان، فرناز
ویژگیهای تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندانپزشکی دانشگاههای علوم پزشکی ایران در سال 1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-5]
-
رضوانی منفرد، نیره
ارتباط ویژگی اساتید بالینی با رضایتمندی دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 33-22]
-
رضولنی کاخکی، بهرنگ
بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]
-
رنجبر، اسماعیل
ارزیابی تأثیر مداخلات حمایتی بر سطح اضطراب تجربه شده پس از مواجهه با کاداور در دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-64]
-
ریحانی، مهسا
بررسی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد بجنورد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 26-37]
ز
-
زاهدی اول، فرناز
تبادلات و ارتباطات علمی-آموزشی پزشکی؛ در دوره شکوفایی تمدن اسلامی (عصر طلایی تمدن اسلامی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 88-78]
-
زندوانیان، احمد
ارزیابی دانش، نگرش و مهارت تکنیسین های داروخانه های شهر اهواز با استانداردهای WHO و ارائه پودمان آموزشی مناسب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 38-47]
س
-
سرحدی، مهدیه
تحلیل مفهوم اضطراب مرگ در دانشجویان پرستاری: یک مطالعه ی کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-17]
-
سردرهء، مهران
بررسی ویژگیهای استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]
-
سرگلزایی، فرشته
بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]
-
سروری، محمدهادی
تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]
-
سلاجقه، مهلا
ارزشیابی برنامههای آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارجگزار: یک مطالعه مروری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-101]
ش
-
شریفی رهنمو، سعید
واکاوی تجربهزیسته دانشجویان دانشکده علوم پزشکی از کلاسهای مجازی دوران کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 18-30]
-
شریفی فرد، فاطمه
همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]
-
شعوری بیدگلی، علیرضا
همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]
-
شفیعیان، ریحانه
ارزیابی تأثیر مداخلات حمایتی بر سطح اضطراب تجربه شده پس از مواجهه با کاداور در دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-64]
-
شکوهی فرد، حسین
بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]
-
شماعیان رضوی، نازنین
بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]
-
شهسواری، افسانه
واکاوی تجربهزیسته دانشجویان دانشکده علوم پزشکی از کلاسهای مجازی دوران کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 18-30]
ص
-
صدرزاده، سیدمجید
بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]
-
صراف رضوی، مهدیه
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
ض
-
ضیائی، امیرحسین
اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]
ط
-
طاهری، علیرضا
نحوه ارزشیابی استاد در برخی دانشگاههای معتبر جهان: نتایج یک مطالعه تطبیقی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-16]
-
طاهری سودجانی، مسلم
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
-
طباطبائی، سید محمد
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
-
طباطبایی، شکیبا السادات
توانمندسازی اعضای هیئتعلمی از طریق کلینیکهای مشاورهای با محوریت دانشپژوهی آموزشی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 4-1]
-
طلائی، علی
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
-
طهماسبی نژاد، نیایش
موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]
-
طورانی مالیدره، مریم
"مراقبت از سلامت دهان : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-88]
ظ
-
ظاهری، ازیتا
طراحی سناریو آموزش مجازی برای برنامه درسی دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس مدل لجیک (Logic): پژوهش کاربردی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
ع
-
عباسپور، علیرضا
ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]
-
عباسی، زهرا
بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]
-
عرب احمدی، علی
تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]
-
عظیمی، مهدی
سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغالتحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]
-
علومی، شبنم
اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]
-
علی مددی، الهام
همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]
ف
-
فارسی، محسن
همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]
-
فیروز، محبوبه
بهکارگیری الگوی ارزشیابی کرک پاتریک در مطالعات پرستاری ایران: مروری حیطهای [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 100-92]
ق
-
قاسم پور، نگین
ارتباط ویژگی اساتید بالینی با رضایتمندی دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 33-22]
-
قدمی، احمد
بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]
-
قلی زاده، معصومه
بررسی ویژگیهای استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]
-
قنبری افرا، لیلا
طراحی سناریو آموزش مجازی برای برنامه درسی دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس مدل لجیک (Logic): پژوهش کاربردی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
-
قنبری افرا، منیره
طراحی سناریو آموزش مجازی برای برنامه درسی دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس مدل لجیک (Logic): پژوهش کاربردی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
ک
-
کاتبی، مریم سادات
تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]
-
کاظم نژاد ماتک، لیلا
ارتباط ویژگی اساتید بالینی با رضایتمندی دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 33-22]
-
کاظمیان، علی
بررسی طرح درمان دندانپزشکان عمومی شاغل در یک منطقه برخوردار در شهر مشهد به درخواست خدمات زیبایی؛ یک مطالعه میدانی در سال 1401 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 64-50]
-
کبرایی آبکنار، فائزه
همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]
-
کدخدا، نرگس
تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]
-
کریمی مونقی، حسین
بهکارگیری الگوی ارزشیابی کرک پاتریک در مطالعات پرستاری ایران: مروری حیطهای [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 100-92]
-
کشمیری، فاطمه
توانمندسازی اعضای هیئتعلمی از طریق کلینیکهای مشاورهای با محوریت دانشپژوهی آموزشی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 4-1]
-
کیانی فرد، مهدی
ارزیابی دانش، نگرش و مهارت تکنیسین های داروخانه های شهر اهواز با استانداردهای WHO و ارائه پودمان آموزشی مناسب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 38-47]
گ
-
گنجی، رضا
ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]
م
-
محسنی، سحر
پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-65]
-
محسنی زاده، سید مصطفی
تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]
-
محمودی، الهام
تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]
-
محمودی منش، مرضیه
طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]
-
مرادی، جلال
پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-65]
-
مرادی، فهیمه
بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]
-
مستور، هانیه
بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]
-
مسجودی، مرضیه
تابآوری تحصیلی و اشتیاق به تحصیل دانشجویان نسبت به برنامه آموزش مجازی اجرا شده در دوران پاندمی کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 49-34]
-
مطلبی، افسون
بررسی طرح درمان دندانپزشکان عمومی شاغل در یک منطقه برخوردار در شهر مشهد به درخواست خدمات زیبایی؛ یک مطالعه میدانی در سال 1401 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 64-50]
-
معروفی زاده، سامان
ویژگیهای تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندانپزشکی دانشگاههای علوم پزشکی ایران در سال 1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-5]
-
معمری، فاطمه
ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]
-
منظری، زهراسادات
"مراقبت از سلامت دهان : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-88]
-
مهدویان، میترا
بررسی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد بجنورد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 26-37]
-
موهبتی کاظمی، فاطمه
موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]
-
میرزاده، منیرالسادات
ارزیابی آموزش سرپایی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیدگاه کارورزان پزشکی، سال 1399 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 48-59]
-
میرفرهادی، نسترن
ویژگیهای تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندانپزشکی دانشگاههای علوم پزشکی ایران در سال 1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-5]
-
میرگل، احمد
پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-65]
ن
-
نامدار احمدآباد، حسن
ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]
-
نجاری، محسن
ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]
-
نمازی، آسیه
تابآوری تحصیلی و اشتیاق به تحصیل دانشجویان نسبت به برنامه آموزش مجازی اجرا شده در دوران پاندمی کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 49-34]
-
نیکخواه بیدختی، اسما
تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]
و
-
وفادار مرادی، الناز
بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]
-
وکیلی، ویدا
بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]
-
ولی زاده، نجمه
بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]
ی
-
یاوری، مهری
بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]
-
یخ فروش ها، افسانه
ارزیابی آموزش سرپایی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیدگاه کارورزان پزشکی، سال 1399 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 48-59]
-
یزدانی نژاد، حمید
موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]
-
یعقوبی ال، سیده زهرا
"مراقبت از سلامت دهان : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-88]
-
یوسفی، مسعود
تبادلات و ارتباطات علمی-آموزشی پزشکی؛ در دوره شکوفایی تمدن اسلامی (عصر طلایی تمدن اسلامی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 88-78]