آ
-
آب جار، رعنا
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
ا
-
ابراهیمی، نگار
چکیده صوتی مقالات: ابزاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و اشتراک گذاری آسان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 4-1]
-
اخلاقی، سعید
مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخشها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]
-
اربابی کلاتی، فاطمه
بررسی همراهی رضایت تحصیلی و تیپ های شخصیتی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1399 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 48-58]
-
ارحامی نیا، حدیثه
ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]
-
ایزدپناه، شبنم
بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگیهای دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 38-27]
-
اسدی، ایلیا
ضرورت اصلاح کوریکولوم آموزشی رشتههای علوم پزشکی با توجه به ﺷﻴﻮع کرونا ویروس (COVID-19) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 95-85]
-
اسدی، امیر
طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالشهای آموزش مجازی در همهگیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]
-
اکبری راد، مینا
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
الهیاری، ابولقاسم
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
الهام پور، حسین
بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگیهای دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 38-27]
-
ایمنی، بهزاد
طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالشهای آموزش مجازی در همهگیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]
-
اورکی، مجتبی
بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگیهای دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 38-27]
-
اورکی فر، ندا
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
ب
-
بابایی، حمیده
نقدی بر برداشت های اشتباه از واژه دانشجومحوری [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 5-1]
-
بیجاری، بیتا
تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 49-39]
-
برومند، مهناز
مروری بر حرفه ای گری در پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 87-95]
-
بشردوست، نازنین
کیفیت آموزش در هر یک از بخشهای بالینی از دیدگاه دانشجویان سالهای پنجم و ششم دندانپزشکی درسال 1399 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-6]
-
بیکی، فریبا
به کارگیری راهنماهای بالینی پزشک خانواده در کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده به منظور ارتقاء صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 70-61]
پ
-
پوراسلامی، حمیدرضا
بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
-
پوربدخشان، نفیسه
یادگیری الکترونیکی در بیمارستان اکبر مشهد درآغاز پاندمی کوید 19 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 59-68]
ج
-
جمالی، جمشید
مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخشها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]
ح
-
حاتمی، نیما
بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
-
حامدی، درسا
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
-
حیدری، عاطفه السادات
مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
حیدری، عباس
بررسی علل رد مقالات در مجلات دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 61-54]
-
حسینی، سیدمحمدسالار
فلسفه پزشکی: ضرورت فراموششده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]
-
حسینی بیدختی، معصومه
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
-
حسینی یکانی، آمنه
تبیین تجربه زیسته دانشجویان دندانپزشکی یزد از تحصیل در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 84-76]
خ
-
خادم رضاییان، مجید
مروری بر حرفه ای گری در پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 87-95]
-
خالصی، مریم
یادگیری الکترونیکی در بیمارستان اکبر مشهد درآغاز پاندمی کوید 19 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 59-68]
-
خورسند وکیل زاده، علی
ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]
د
-
درخشانفرد، سمیرا
نقدی بر برداشت های اشتباه از واژه دانشجومحوری [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 5-1]
-
دلفی، مریم
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
ذ
-
ذالفقاری زعفرانی، رشید
طراحی و ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارتقاء عملکرد اعضای هیئت علمی بر اساس ارزیابی توانمندی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 31-19]
ر
-
ربیعی، حامد
بررسی همراهی رضایت تحصیلی و تیپ های شخصیتی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1399 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 48-58]
-
رجائی، زهرا
بررسی تاثیر بلوغ سرمایه انسانی بر بهره وری کارکنان دانشی( مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 11-23]
-
رستمی معز، معصومه
ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
-
رستمی معز، معصومه
بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 26-15]
-
رفیعی مهر، حسن
بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 26-15]
-
رفیعی مهر، حسن
طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالشهای آموزش مجازی در همهگیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]
-
روانبخش، مجید
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
-
روانبخش، محمدابراهیم
تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 49-39]
ز
-
زمانی، زهرا
ضرورت اصلاح کوریکولوم آموزشی رشتههای علوم پزشکی با توجه به ﺷﻴﻮع کرونا ویروس (COVID-19) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 95-85]
س
-
ساداتی، لیلا
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
-
سرآبادانی، جواد
تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]
-
سعادت، مریم
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
-
سیفی زاده، طیبه
مروری بر حرفه ای گری در پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 87-95]
ش
-
شاطرزاده یزدی، محمد جعفر
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
-
شریفی، مریم
بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
-
شکری، مائده
تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]
-
شکورنیا، عبدالحسین
بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگیهای دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 38-27]
-
شهبازی، مهنوش
ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
-
شهرکی پور، حسن
طراحی و ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارتقاء عملکرد اعضای هیئت علمی بر اساس ارزیابی توانمندی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 31-19]
ص
-
صیاح، گلستان
نقدی بر برداشت های اشتباه از واژه دانشجومحوری [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 5-1]
-
صالحی، ارمغان
تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]
ط
-
طالبی قانع، الهه
طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالشهای آموزش مجازی در همهگیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]
-
طباطبایی، سید سعید
مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخشها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]
ع
-
عامری، زهرا
ضرورت اصلاح کوریکولوم آموزشی رشتههای علوم پزشکی با توجه به ﺷﻴﻮع کرونا ویروس (COVID-19) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 95-85]
-
عباسی، زهرا
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
عدالت، فاطمه
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
-
علیدوستی، کتایون
بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
-
عمادزاده، علی
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
عمادزاده، علی
ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]
غ
-
غفاری فر، سعیده
فلسفه پزشکی: ضرورت فراموششده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]
ف
-
فرزانه فر، محمدرضا
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
فرهمندی، نغمه
تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]
-
فلاح نژاد، سمیه
چکیده صوتی مقالات: ابزاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و اشتراک گذاری آسان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 4-1]
ق
-
قاسمی بحراسمان، سبحان
بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
-
قاضی خانلو، کریم
طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالشهای آموزش مجازی در همهگیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]
-
قانع عز آبادی، مهدی
تبیین تجربه زیسته دانشجویان دندانپزشکی یزد از تحصیل در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 84-76]
-
قوامی، وحید
مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخشها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]
ک
-
کیانی فر، حمیدرضا
یادگیری الکترونیکی در بیمارستان اکبر مشهد درآغاز پاندمی کوید 19 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 59-68]
-
کرمی، سحر
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
-
کریمی، حسین
تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]
-
کشمیری، فاطمه
مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
کوچک، فریده
به کارگیری راهنماهای بالینی پزشک خانواده در کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده به منظور ارتقاء صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 70-61]
گ
-
گشایشی، لادن
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
گشایشی، لادن
ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]
-
گیم، خدیجه
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
م
-
متولی، علی
فلسفه پزشکی: ضرورت فراموششده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]
-
محبی، مسعود
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
محمد پور، سعید
ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]
-
محمد پور، علی
طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالشهای آموزش مجازی در همهگیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]
-
محمدی گوابر، مریم
کیفیت آموزش در هر یک از بخشهای بالینی از دیدگاه دانشجویان سالهای پنجم و ششم دندانپزشکی درسال 1399 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-6]
-
محمودی، سید مصطفی
تبیین تجربه زیسته دانشجویان دندانپزشکی یزد از تحصیل در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 84-76]
-
مرادی، نگین
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
-
مرتضوی، زهرا
ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
-
مرتضوی، سعیده سادات
ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
-
میرفرهادی، نسترن
کیفیت آموزش در هر یک از بخشهای بالینی از دیدگاه دانشجویان سالهای پنجم و ششم دندانپزشکی درسال 1399 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-6]
-
مسلمی زاده، زینب
ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]
-
میلانی، نسرین
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
موذن، نسرین
یادگیری الکترونیکی در بیمارستان اکبر مشهد درآغاز پاندمی کوید 19 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 59-68]
-
موسوی، سید رضا
مروری بر حرفه ای گری در پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 87-95]
ن
-
ناصری، امیررضا
فلسفه پزشکی: ضرورت فراموششده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]
-
نجاری، بیتا
تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 49-39]
-
نحفی وثوق، رویا
ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
-
نصیری، فریده
فلسفه پزشکی: ضرورت فراموششده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]
-
نوری، زهرا
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
و
-
وکیلی مفرد، حسین
طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالشهای آموزش مجازی در همهگیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]
-
ولیزاده زارع، نجمه
بررسی علل رد مقالات در مجلات دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 61-54]
ه
-
هاشم خانی، اعظم
طراحی و ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارتقاء عملکرد اعضای هیئت علمی بر اساس ارزیابی توانمندی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 31-19]
ی
-
یوسفی، مهدی
مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخشها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد