نمایه نویسندگان

آ

  • آب جار، رعنا تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]

ا

  • ابراهیمی، نگار چکیده صوتی مقالات: ابزاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و اشتراک ‎گذاری آسان [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • اربابی کلاتی، فاطمه بررسی همراهی رضایت تحصیلی و تیپ های شخصیتی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1399 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 48-58]
  • ایزدپناه، شبنم بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگی‌های دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • اکبری راد، مینا ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • الهیاری، ابولقاسم ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • الهام پور، حسین بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگی‌های دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • اورکی، مجتبی بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگی‌های دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • اورکی فر، ندا بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]

ب

  • بیجاری، بیتا تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • برومند، مهناز مروری بر حرفه ای گری در پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 87-95]
  • بیکی، فریبا به کارگیری راهنماهای بالینی پزشک خانواده در کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده به منظور ارتقاء صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401]

پ

  • پوراسلامی، حمیدرضا بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
  • پوربدخشان، نفیسه یادگیری الکترونیکی در بیمارستان اکبر مشهد درآغاز پاندمی کوید 19 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 59-68]

ج

  • جمالی، جمشید مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخش‌ها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401]

ح

  • حاتمی، نیما بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
  • حامدی، درسا بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • حیدری، عاطفه السادات مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
  • حسینی، سیدمحمدسالار فلسفه پزشکی: ضرورت فراموش‌شده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • حسینی بیدختی، معصومه بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]

خ

  • خادم رضاییان، مجید مروری بر حرفه ای گری در پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 87-95]
  • خالصی، مریم یادگیری الکترونیکی در بیمارستان اکبر مشهد درآغاز پاندمی کوید 19 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 59-68]

د

  • دلفی، مریم بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]

ر

  • ربیعی، حامد بررسی همراهی رضایت تحصیلی و تیپ های شخصیتی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1399 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 48-58]
  • رجائی، زهرا بررسی تاثیر بلوغ سرمایه انسانی بر بهره وری کارکنان دانشی( مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 11-23]
  • رستمی معز، معصومه ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
  • رستمی معز، معصومه بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • رفیعی مهر، حسن بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • روانبخش، مجید بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • روانبخش، محمدابراهیم تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401]

س

  • ساداتی، لیلا تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
  • سعادت، مریم بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • سیفی زاده، طیبه مروری بر حرفه ای گری در پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 87-95]

ش

  • شاطرزاده یزدی، محمد جعفر بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • شریفی، مریم بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
  • شکورنیا، عبدالحسین بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگی‌های دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • شهبازی، مهنوش ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]

ط

  • طباطبایی، سید سعید مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخش‌ها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401]

ع

  • عباسی، زهرا ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • عدالت، فاطمه تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
  • علیدوستی، کتایون بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
  • عمادزاده، علی ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401]

غ

  • غفاری فر، سعیده فلسفه پزشکی: ضرورت فراموش‌شده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401]

ف

  • فرزانه فر، محمدرضا ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • فلاح نژاد، سمیه چکیده صوتی مقالات: ابزاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و اشتراک ‎گذاری آسان [دوره 13، شماره 2، 1401]

ق

  • قاسمی بحراسمان، سبحان بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
  • قوامی، وحید مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخش‌ها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401]

ک

  • کیانی فر، حمیدرضا یادگیری الکترونیکی در بیمارستان اکبر مشهد درآغاز پاندمی کوید 19 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 59-68]
  • کرمی، سحر تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
  • کشمیری، فاطمه مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
  • کوچک، فریده به کارگیری راهنماهای بالینی پزشک خانواده در کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده به منظور ارتقاء صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401]

گ

  • گشایشی، لادن ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • گیم، خدیجه بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]

م

  • متولی، علی فلسفه پزشکی: ضرورت فراموش‌شده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • محبی، مسعود ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • مرادی، نگین بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • مرتضوی، زهرا ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
  • مرتضوی، سعیده سادات ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
  • میلانی، نسرین ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • موذن، نسرین یادگیری الکترونیکی در بیمارستان اکبر مشهد درآغاز پاندمی کوید 19 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 59-68]
  • موسوی، سید رضا مروری بر حرفه ای گری در پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 87-95]

ن

  • ناصری، امیررضا فلسفه پزشکی: ضرورت فراموش‌شده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • نجاری، بیتا تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • نحفی وثوق، رویا ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
  • نصیری، فریده فلسفه پزشکی: ضرورت فراموش‌شده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401]
  • نوری، زهرا تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]

ی

  • یوسفی، مهدی مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخش‌ها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401]