آ
-
آگاهی
مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخشها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]
-
آموزش
ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
-
آموزش
مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخشها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]
-
آموزش
فلسفه پزشکی: ضرورت فراموششده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]
-
آموزش از راه دور
مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
آموزش الکترونیک
تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 49-39]
-
آموزش بالین
کیفیت آموزش در هر یک از بخشهای بالینی از دیدگاه دانشجویان سالهای پنجم و ششم دندانپزشکی درسال 1399 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-6]
-
آموزش بالینی
ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
-
آموزش بالینی
کیفیت آموزش بالینی در یک بیمارستان آموزشی دانشگاهی بر اساس استانداردهای آموزش پزشکی عمومی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-40]
-
آموزش پاسخگو
بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 26-15]
-
آموزش پزشکی
مقایسه برنامه آموزشی مرحله فیزیوپاتولوژی به شیوه کورسی و برنامه ملی پزشکی، مورد مطالعه (دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 39-29]
-
آموزش پزشکی
انتخاب واژگان صحیح: پاشنه آشیل در مقالات آموزش پزشکی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 5-1]
-
آموزش پزشکی
بررسی میزان رضایتمندی کاراموزان داخلی از کلاسهای مدل سازی راند استاژری در واتس اپ در دوران محدودیت های کرونایی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 70-61]
-
آموزش دادن
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
آموزش دندانپزشکی
کیفیت آموزش در هر یک از بخشهای بالینی از دیدگاه دانشجویان سالهای پنجم و ششم دندانپزشکی درسال 1399 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-6]
-
آموزش علوم پزشکی
ضرورت اصلاح کوریکولوم آموزشی رشتههای علوم پزشکی با توجه به ﺷﻴﻮع کرونا ویروس (COVID-19) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 95-85]
-
آموزش مجازی
مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
آموزش مجازی
طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالشهای آموزش مجازی در همهگیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]
-
آموزش مجازی
بررسی میزان رضایتمندی کاراموزان داخلی از کلاسهای مدل سازی راند استاژری در واتس اپ در دوران محدودیت های کرونایی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 70-61]
ا
-
اپلیکیشن تلفن همراه
تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 49-39]
-
اتاق عمل
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
-
اخلاق
فلسفه پزشکی: ضرورت فراموششده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]
-
اخلاق
تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]
-
اخلاق حرفهای
فلسفه پزشکی: ضرورت فراموششده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]
-
ارتقای عملکرد
طراحی و ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارتقاء عملکرد اعضای هیئت علمی بر اساس ارزیابی توانمندی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 31-19]
-
اساتید
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
-
استاندارد آموزش پزشکی
کیفیت آموزش بالینی در یک بیمارستان آموزشی دانشگاهی بر اساس استانداردهای آموزش پزشکی عمومی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-40]
-
استرس شغلی
مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخشها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]
-
اشتراک گذاری
چکیده صوتی مقالات: ابزاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و اشتراک گذاری آسان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 4-1]
-
اعضای هیات علمیدانشگاههای استان تهران
طراحی و ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارتقاء عملکرد اعضای هیئت علمی بر اساس ارزیابی توانمندی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 31-19]
-
انگیزش تحصیلی
انگیزش تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 84-71]
-
اهمال کاری تحصیلی
اهمالکاری تحصیلی ، فرسودگی آموزشی و پیشبینیکنندههای آن در دانشجویان علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 17-6]
ب
-
بخش های بالینی
کیفیت آموزش بالینی در یک بیمارستان آموزشی دانشگاهی بر اساس استانداردهای آموزش پزشکی عمومی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-40]
-
برنامه درسی ملی
مقایسه برنامه آموزشی مرحله فیزیوپاتولوژی به شیوه کورسی و برنامه ملی پزشکی، مورد مطالعه (دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 39-29]
-
برنامه های آموزشی (کوریکولوم)
ضرورت اصلاح کوریکولوم آموزشی رشتههای علوم پزشکی با توجه به ﺷﻴﻮع کرونا ویروس (COVID-19) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 95-85]
-
بلوغ سرمایه انسانی
بررسی تاثیر بلوغ سرمایه انسانی بر بهره وری کارکنان دانشی( مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 11-23]
-
بهبود کیفیت اموزش
ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]
-
بهره وری
بررسی تاثیر بلوغ سرمایه انسانی بر بهره وری کارکنان دانشی( مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 11-23]
پ
-
پدیدارشناسی
تبیین تجربه زیسته دانشجویان دندانپزشکی یزد از تحصیل در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 84-76]
-
پرستار
مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخشها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]
-
پروفشنالیسم
تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]
-
پزشک خانواده
به کارگیری راهنماهای بالینی پزشک خانواده در کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده به منظور ارتقاء صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 70-61]
-
پوسیدگی دندان
بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
ت
-
تجربه زیسته
تبیین تجربه زیسته دانشجویان دندانپزشکی یزد از تحصیل در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 84-76]
-
تحلیل محتوا
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
-
تحلیل محتوا
تبیین تجربه زیسته دانشجویان دندانپزشکی یزد از تحصیل در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 84-76]
-
تدریس
نقدی بر برداشت های اشتباه از واژه دانشجومحوری [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 5-1]
-
تدریس الکترونیکی
مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
تعلیم و تربیت
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
توانبخشی
ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
-
توانمندی شناختی
طراحی و ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارتقاء عملکرد اعضای هیئت علمی بر اساس ارزیابی توانمندی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 31-19]
-
تیپ شخصیتی
بررسی همراهی رضایت تحصیلی و تیپ های شخصیتی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1399 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 48-58]
چ
-
چالشها
طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالشهای آموزش مجازی در همهگیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]
-
چکیده صوتی
چکیده صوتی مقالات: ابزاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و اشتراک گذاری آسان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 4-1]
-
چکیده ویدیوئی
چکیده صوتی مقالات: ابزاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و اشتراک گذاری آسان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 4-1]
ح
-
حرفهایگری
تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]
خ
-
خودشیفتگی
بررسی ارتباط بین سطوح خودشیفتگی و سبک تصمیمگیری مدیران رده میانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 28-18]
-
خودمراقبتی
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
د
-
دانش
بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
-
دانشجو
ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]
-
دانشجو
بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
-
دانشجو
تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 49-39]
-
دانشجو
نقدی بر برداشت های اشتباه از واژه دانشجومحوری [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 5-1]
-
دانشجویان
کیفیت آموزش در هر یک از بخشهای بالینی از دیدگاه دانشجویان سالهای پنجم و ششم دندانپزشکی درسال 1399 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-6]
-
دانشجویان
طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالشهای آموزش مجازی در همهگیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]
-
دانشجویان
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
-
دانشجویان
انگیزش تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 84-71]
-
دانشجویان دندانپزشکی
بررسی همراهی رضایت تحصیلی و تیپ های شخصیتی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1399 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 48-58]
-
دانشجویان دندانپزشکی
تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]
-
دانشجوی کارشناسی ناپیوسته
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
-
دانشگاه
نقدی بر برداشت های اشتباه از واژه دانشجومحوری [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 5-1]
-
درمانگاه آموزشی سرپایی
ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]
ر
-
راهنمای بالینی
به کارگیری راهنماهای بالینی پزشک خانواده در کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده به منظور ارتقاء صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 70-61]
-
رضایت تحصیلی
بررسی همراهی رضایت تحصیلی و تیپ های شخصیتی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1399 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 48-58]
-
رضایتمندی
بررسی میزان رضایتمندی کاراموزان داخلی از کلاسهای مدل سازی راند استاژری در واتس اپ در دوران محدودیت های کرونایی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 70-61]
-
روش
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
رویکرد کیفی
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]
-
ریفرم
مقایسه برنامه آموزشی مرحله فیزیوپاتولوژی به شیوه کورسی و برنامه ملی پزشکی، مورد مطالعه (دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 39-29]
س
-
سبک تدریس
بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگیهای دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 38-27]
-
سطح دانش
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
ش
-
شخصیت
بررسی ارتباط بین سطوح خودشیفتگی و سبک تصمیمگیری مدیران رده میانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 28-18]
ع
-
علوم آزمایشگاهی
بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 26-15]
-
علوم پزشکی
فلسفه پزشکی: ضرورت فراموششده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]
-
علوم پزشکی
بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگیهای دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 38-27]
-
علوم توانبخشی
اهمالکاری تحصیلی ، فرسودگی آموزشی و پیشبینیکنندههای آن در دانشجویان علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 17-6]
-
عملکرد سازمانی
آموزش ضمن خدمت کارکنان، رویکردی مهم برای ارتقا و توسعه سرمایه انسانی سازمانی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 60-49]
-
عوامل مرتبط
انگیزش تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 84-71]
ف
-
فرسودگی آموزشی
اهمالکاری تحصیلی ، فرسودگی آموزشی و پیشبینیکنندههای آن در دانشجویان علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 17-6]
-
فلسفه پزشکی
فلسفه پزشکی: ضرورت فراموششده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]
-
فیزیوپاتولوژی
مقایسه برنامه آموزشی مرحله فیزیوپاتولوژی به شیوه کورسی و برنامه ملی پزشکی، مورد مطالعه (دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 39-29]
ک
-
کار آموزی
تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 49-39]
-
کارکنان دانشی
بررسی تاثیر بلوغ سرمایه انسانی بر بهره وری کارکنان دانشی( مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 11-23]
-
کارورزی پزشکی – اجتماعی
به کارگیری راهنماهای بالینی پزشک خانواده در کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده به منظور ارتقاء صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 70-61]
-
کلمات کلیدی: بیمارستان اموزشی
ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]
-
کلید واژه: ارزیابی شناختی
طراحی و ارزیابی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ارتقاء عملکرد اعضای هیئت علمی بر اساس ارزیابی توانمندی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 31-19]
-
کلیدواژهها : آموزش ضمن خدمت
آموزش ضمن خدمت کارکنان، رویکردی مهم برای ارتقا و توسعه سرمایه انسانی سازمانی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 60-49]
-
کوریکولوم
بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 26-15]
-
کووید 19
بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]
-
کووید-19
مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخشها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]
-
کوید 19
ضرورت اصلاح کوریکولوم آموزشی رشتههای علوم پزشکی با توجه به ﺷﻴﻮع کرونا ویروس (COVID-19) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 95-85]
-
کیفیت
کیفیت آموزش در هر یک از بخشهای بالینی از دیدگاه دانشجویان سالهای پنجم و ششم دندانپزشکی درسال 1399 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-6]
م
-
مامایی
بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]
-
مدیران
بررسی ارتباط بین سطوح خودشیفتگی و سبک تصمیمگیری مدیران رده میانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 28-18]
-
مدیریت
بررسی ارتباط بین سطوح خودشیفتگی و سبک تصمیمگیری مدیران رده میانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 28-18]
-
مدیریت آموزشی
مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
مراقب سلامت
آموزش ضمن خدمت کارکنان، رویکردی مهم برای ارتقا و توسعه سرمایه انسانی سازمانی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 60-49]
-
مقاله
انتخاب واژگان صحیح: پاشنه آشیل در مقالات آموزش پزشکی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 5-1]
-
مهارت شغلی
بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 26-15]
و
-
واژگان درست
انتخاب واژگان صحیح: پاشنه آشیل در مقالات آموزش پزشکی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 5-1]
-
ورز"
یادگیری الکترونیکی در بیمارستان اکبر مشهد درآغاز پاندمی کوید 19 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 59-68]
-
ویروس کووید 19
طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالشهای آموزش مجازی در همهگیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]
ه
-
هیات علمی
بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگیهای دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 38-27]
ی
-
یادگیری
ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]
-
یادگیری الکترونیکی
مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]
-
یادگیری ترکیبی
تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]