آ
-
آزاده، محمدرضا
بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریتهای پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]
-
آسایش، حمید
بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریتهای پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]
ا
-
ابراهیمی، علیرضا
بررسی وضعیت ترجمان دانش ازدیدگاه تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-45]
-
ابراهیمی، علیرضا
ارزیابی نگرش دانشجویان رشته دکتری حرفه ای پزشکی مشهد در مقاطع علوم پایه و فیزیوپاتولوژی به پژوهش در سال تحصیلی 1397-1398 [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
ابراهیمی، علیرضا
مقایسه برنامه درسی رایج و ادغام یافته در درس فارماکولوژی رشته پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 52-38]
-
ابراهیمی گرویی، حمیده
چالش های مقطع آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد . مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 35-49]
-
احرام پوش، محمدحسن
طراحی و پایلوت لاگ بوک جهت ارزشیابی مستمر دانشجویان مقطع دکترای تخصصی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 1-10]
-
احمدیان، محمد
کووید-19: اصول مدیریت تغییر در اصلاح برنامه درسی پزشکی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 6-1]
-
ازادچهر، محمد جواد
بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]
-
اسحاقی، سیده زینب
بررسی ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی شهرکرد در سال1398- 1397 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-21]
-
اسماعیل پور، نفیسه
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد پرسنل درمانی در رابطه با ویروس کرونا جدید (کووید-19) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
-
اعتماد، لیلا
نظرات کارورزان بخش مسمومین در مورد وبینار های برگزار شده [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 91-73]
-
امینی، مهناز
بررسی تأثیر آموزش مجازی هدفمند بر مهارت معاینه فیزیکی دستیاران تخصصی داخلی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
-
اینالو، رضا
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد پرسنل درمانی در رابطه با ویروس کرونا جدید (کووید-19) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
ب
-
باقری، رویا
بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]
-
باقری، مریم
مروری بر مبانی تعیین نقطه برش در آزمونهای پیشرفت تحصیلی و معرفی روش علمی انگوف [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 96-85]
-
برزگری اسفدن، زهره
دیدگاه مربیان و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی قاین درباره عوامل بازدارنده و تسهیل کننده موثر بر یادگیری مهارتهای بالینی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 84-74]
-
برغون، ریحانه
مروری بر توانمندی های همکاری بین حرفه ای در تیم سلامت [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 86-96]
-
بروشکی، محمد طاهر
مقایسه برنامه درسی رایج و ادغام یافته در درس فارماکولوژی رشته پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 52-38]
-
برومند، مریم
مروری بر توانمندی های همکاری بین حرفه ای در تیم سلامت [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 86-96]
پ
-
پرورش مسعود، محمد
بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریتهای پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]
-
پور اسماعیل، فاطمه
چگونه یک دانش پژوهی آموزشی بنویسیم؟ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 108-92]
ت
-
تجویدی، منصوره
تاثیر آروماتراپی بر میزان اضطراب قبل از آزمون ساختاریافته عینی در دانشجویان سال آخر کارشناسی پرستاری [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 21-7]
-
تقوی اردکانی، عباس
بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]
-
تهرخانی، مهران
نیازهای آموزشی حوزه پژوهش کارمندان رشته های علوم پزشکی شاغل در بیمارستان آیت اله موسوی زنجان و الغدیر ابهر در سال 1398 [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 73-85]
-
تیموری، فهیمه
طراحی و پایلوت لاگ بوک جهت ارزشیابی مستمر دانشجویان مقطع دکترای تخصصی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 1-10]
ج
-
جانی، محمد رضا
دیدگاه مربیان و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی قاین درباره عوامل بازدارنده و تسهیل کننده موثر بر یادگیری مهارتهای بالینی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 84-74]
-
جعفری، احسان
ارزیابی نظام آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوران همه گیری کروناویروس 2019 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-81]
-
جلیلوند، احمد
نیازهای آموزشی حوزه پژوهش کارمندان رشته های علوم پزشکی شاغل در بیمارستان آیت اله موسوی زنجان و الغدیر ابهر در سال 1398 [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 73-85]
چ
-
چرکزی، عبدالرحمن
ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
ح
-
حاتمی، ناصر
اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
-
حاتمی، ناصر
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد پرسنل درمانی در رابطه با ویروس کرونا جدید (کووید-19) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
-
حاجی آبادی، فاطمه
مروری بر مبانی تعیین نقطه برش در آزمونهای پیشرفت تحصیلی و معرفی روش علمی انگوف [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 96-85]
-
حاجی محمدحسینی، مهسا
بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریتهای پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]
-
حبیبی، پریسا
کووید-19: اصول مدیریت تغییر در اصلاح برنامه درسی پزشکی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 6-1]
-
حسام، معصومه
ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و ارتباط آن با خودکارآمدی پژوهشی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 63-53]
-
حسینی، سید مسعود
بررسی کیفیت خدمات آموزشی ضمن خدمت به کارکنان شاغل در مراکز جامع سلامت شهر مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 44-33]
-
حقیقی خوشخو، ندا
تاثیر آروماتراپی بر میزان اضطراب قبل از آزمون ساختاریافته عینی در دانشجویان سال آخر کارشناسی پرستاری [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 21-7]
-
حیدرنژاد، محمد
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد پرسنل درمانی در رابطه با ویروس کرونا جدید (کووید-19) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
-
حیدری، علی اکبر
چالش های مقطع آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد . مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 35-49]
-
حیدری، علیرضا
ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
خ
-
خادم رضاییان، مجید
نظرات کارورزان بخش مسمومین در مورد وبینار های برگزار شده [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 91-73]
-
خادم رضاییان، مجید
ارزیابی نگرش دانشجویان رشته دکتری حرفه ای پزشکی مشهد در مقاطع علوم پایه و فیزیوپاتولوژی به پژوهش در سال تحصیلی 1397-1398 [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
خادمی، جواد
ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
-
خسروی، مریم
تاثیر آروماتراپی بر میزان اضطراب قبل از آزمون ساختاریافته عینی در دانشجویان سال آخر کارشناسی پرستاری [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 21-7]
-
خطیرنامنی، زهرا
ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
-
خیرخواه، داوود
بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]
-
خیری، سلیمان
بررسی ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی شهرکرد در سال1398- 1397 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-21]
د
-
دادپور، بیتا
نظرات کارورزان بخش مسمومین در مورد وبینار های برگزار شده [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 91-73]
-
دادگر مقدم، ملیحه
بررسی وضعیت ترجمان دانش ازدیدگاه تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-45]
-
دادگر مقدم، ملیحه
چالش های مقطع آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد . مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 35-49]
-
درخشانفرد، سمیرا
شناسایی عوامل مؤثر در عدم استفاده مناسب از آموزش مجازی در ایام کووید 19 از دیدگاه دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 59-72]
-
دریازاده، سعیده
بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]
-
دستجردی، قاسم
دیدگاه مربیان و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی قاین درباره عوامل بازدارنده و تسهیل کننده موثر بر یادگیری مهارتهای بالینی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 84-74]
-
دهقانی فیروزآبادی، محمد
تحلیل معیارهای فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در فرایند جذب و ارتقاء اعضای هیات علمی علوم پزشکی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 61-44]
ر
-
رحمانی، علی
نظرات کارورزان بخش مسمومین در مورد وبینار های برگزار شده [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 91-73]
-
رحمانیان، احسان
اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
-
رحمانیان، محمد
اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
-
رحمانیان، محمد
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد پرسنل درمانی در رابطه با ویروس کرونا جدید (کووید-19) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
-
رحیم زاده، میترا
تاثیر آروماتراپی بر میزان اضطراب قبل از آزمون ساختاریافته عینی در دانشجویان سال آخر کارشناسی پرستاری [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 21-7]
-
رخشنده، حسن
مقایسه برنامه درسی رایج و ادغام یافته در درس فارماکولوژی رشته پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 52-38]
-
رزم ارا، محمدرضا
دیدگاه مربیان و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی قاین درباره عوامل بازدارنده و تسهیل کننده موثر بر یادگیری مهارتهای بالینی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 84-74]
-
رسولیان کسرینه، مرجان
بررسی وضعیت ترجمان دانش ازدیدگاه تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-45]
-
رعیت دوست، اسماعیل
اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
-
رعیت دوست، اسماعیل
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد پرسنل درمانی در رابطه با ویروس کرونا جدید (کووید-19) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
-
رفیعی، نرگس
ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
-
روشن روان، مصطفی
ارزیابی نظام آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوران همه گیری کروناویروس 2019 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-81]
-
ریاحی، غزل
کووید-19: اصول مدیریت تغییر در اصلاح برنامه درسی پزشکی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 6-1]
-
ریاحی، مژگان
نیازهای آموزشی حوزه پژوهش کارمندان رشته های علوم پزشکی شاغل در بیمارستان آیت اله موسوی زنجان و الغدیر ابهر در سال 1398 [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 73-85]
ژ
-
ژاله، اشرف
مروری بر توانمندی های همکاری بین حرفه ای در تیم سلامت [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 86-96]
س
-
ساسانی، لیدا
نیازهای آموزشی حوزه پژوهش کارمندان رشته های علوم پزشکی شاغل در بیمارستان آیت اله موسوی زنجان و الغدیر ابهر در سال 1398 [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 73-85]
-
سرابادانی، جواد
چگونه یک دانش پژوهی آموزشی بنویسیم؟ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 108-92]
-
سرودی، ستاره
تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر افسردگی دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 24-6]
-
سلطانی، مرتضی
بررسی تأثیر آموزش مجازی هدفمند بر مهارت معاینه فیزیکی دستیاران تخصصی داخلی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
-
سهرابی، معصومه
ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
ش
-
شاکری، محمد تقی
ارزیابی نگرش دانشجویان رشته دکتری حرفه ای پزشکی مشهد در مقاطع علوم پایه و فیزیوپاتولوژی به پژوهش در سال تحصیلی 1397-1398 [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
شریف، محمد رضا
بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]
-
شریف زاده، ناهید
بررسی وضعیت ترجمان دانش ازدیدگاه تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-45]
-
شفیعی نیک، رضا
مقایسه برنامه درسی رایج و ادغام یافته در درس فارماکولوژی رشته پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 52-38]
-
شکری، شیما
ارزیابی نظام آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوران همه گیری کروناویروس 2019 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-81]
-
شکری، صادق
تحلیل معیارهای فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در فرایند جذب و ارتقاء اعضای هیات علمی علوم پزشکی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 61-44]
ص
-
صاحب زاده، ماندانا
آموزش عالی و بررسی روش های یادگیری خودمحور در آموزش مجازی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 97-112]
-
صادق نیا، حمیدرضا
مقایسه برنامه درسی رایج و ادغام یافته در درس فارماکولوژی رشته پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 52-38]
-
صادقی، رقیه
بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریتهای پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]
-
صالحی، امیرمحمد
کووید-19: اصول مدیریت تغییر در اصلاح برنامه درسی پزشکی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 6-1]
-
صفدری، محمدرضا
ارزیابی نظام آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوران همه گیری کروناویروس 2019 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-81]
ض
-
ضیایی فرد، ریحانه
ارزیابی نگرش دانشجویان رشته دکتری حرفه ای پزشکی مشهد در مقاطع علوم پایه و فیزیوپاتولوژی به پژوهش در سال تحصیلی 1397-1398 [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
ط
-
طیبی، مهسا
مقایسه برنامه درسی رایج و ادغام یافته در درس فارماکولوژی رشته پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 52-38]
ظ
-
ظهیری، آزیتا
بررسی ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی شهرکرد در سال1398- 1397 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-21]
ع
-
عابدی، فرشید
تحلیل معیارهای فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در فرایند جذب و ارتقاء اعضای هیات علمی علوم پزشکی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 61-44]
-
عبادالهی نطنزی، علیرضا
بحران کووید- 19، فرصتی برای تلفیق آموختههای پاندمی در تحول فرایند آموزش و پژوهش در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 5-1]
-
عبدالهی ثابت، سمیه
نیازهای آموزشی حوزه پژوهش کارمندان رشته های علوم پزشکی شاغل در بیمارستان آیت اله موسوی زنجان و الغدیر ابهر در سال 1398 [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 73-85]
-
عبیری، سمانه
اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
-
عرب رحمتی پور، غلامرضا
بحران کووید- 19، فرصتی برای تلفیق آموختههای پاندمی در تحول فرایند آموزش و پژوهش در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 5-1]
-
عرب رحمتی پور، مرجان
بحران کووید- 19، فرصتی برای تلفیق آموختههای پاندمی در تحول فرایند آموزش و پژوهش در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 5-1]
-
علومی، شبنم
تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر افسردگی دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 24-6]
-
عمادزاده، علی
بررسی تأثیرآموزش بر میزان فعالیت بدنی بهورزان زن مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 69-57]
غ
-
غلامی، حسن
بررسی تأثیرآموزش بر میزان فعالیت بدنی بهورزان زن مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 69-57]
-
غیاثوندیان، شهرزاد
بررسی تأثیر تدریس به روش یادگیری مبتنی بر تیم بر یادگیری و انگیزه تحصیلی دانشجویان فوریتهای پزشکی در درس تریاژ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-34]
ف
-
فرهمندی، فرحناز
بررسی تأثیرآموزش بر میزان فعالیت بدنی بهورزان زن مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 69-57]
-
فکوری، الهام
بررسی تأثیر استفاده از روش بحث مبتنی بر مورد در دوره کارآموزی بیماریهای زنان [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 73-64]
ق
-
قادری، حوری وش
بررسی ارتباط هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی شهرکرد در سال1398- 1397 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-21]
-
قارائی کسمائی، فائزه
ارزیابی نگرش دانشجویان رشته دکتری حرفه ای پزشکی مشهد در مقاطع علوم پایه و فیزیوپاتولوژی به پژوهش در سال تحصیلی 1397-1398 [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
-
قانعیان، محمدتقی
طراحی و پایلوت لاگ بوک جهت ارزشیابی مستمر دانشجویان مقطع دکترای تخصصی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 1-10]
-
قره چاهی، مریم
ارتقاء یادگیری جراحی آپیکال در دستیاران اندودانتیک دانشکده دندانپزشکی مشهد با استفاده از مدل فک گوسفند [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 37-22]
-
قریب، حمید
دیدگاه مربیان و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی قاین درباره عوامل بازدارنده و تسهیل کننده موثر بر یادگیری مهارتهای بالینی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 84-74]
-
قنبری، عفت
شناسایی عوامل مؤثر در عدم استفاده مناسب از آموزش مجازی در ایام کووید 19 از دیدگاه دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 59-72]
-
قنبری مقدم، اکرم
مروری بر مبانی تعیین نقطه برش در آزمونهای پیشرفت تحصیلی و معرفی روش علمی انگوف [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 96-85]
ک
-
کارشکی، حسین
مروری بر مبانی تعیین نقطه برش در آزمونهای پیشرفت تحصیلی و معرفی روش علمی انگوف [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 96-85]
-
کشمیری، فاطمه
برنامه های کوتاه مدت توانمندسازی: راهکاری برای رشد مهارت تدریس و انتقال آموخته های اعضای هیئت علمی به محیطهای آموزشی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 72-62]
-
کشمیری، فاطمه
مروری بر توانمندی های همکاری بین حرفه ای در تیم سلامت [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 86-96]
-
کشمیری، فاطمه
بررسی تأثیر استفاده از روش بحث مبتنی بر مورد در دوره کارآموزی بیماریهای زنان [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 73-64]
-
کلانی، نوید
اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
-
کلانی، نوید
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد پرسنل درمانی در رابطه با ویروس کرونا جدید (کووید-19) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
گ
-
گلستان، فاطمه
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد پرسنل درمانی در رابطه با ویروس کرونا جدید (کووید-19) [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]
-
گنجی، آزیتا
بررسی تأثیر آموزش مجازی هدفمند بر مهارت معاینه فیزیکی دستیاران تخصصی داخلی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
ل
-
لطفی، حسین
دیدگاه مربیان و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی قاین درباره عوامل بازدارنده و تسهیل کننده موثر بر یادگیری مهارتهای بالینی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 84-74]
-
لطفی، زهرا
بررسی تأثیر آموزش مجازی هدفمند بر مهارت معاینه فیزیکی دستیاران تخصصی داخلی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
-
لطفی، منصوره
ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
م
-
ماه طلب، زهرا
بررسی کیفیت خدمات آموزشی ضمن خدمت به کارکنان شاغل در مراکز جامع سلامت شهر مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 44-33]
-
محبی، مسعود
بررسی تأثیر آموزش مجازی هدفمند بر مهارت معاینه فیزیکی دستیاران تخصصی داخلی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
-
محرابی، حمیرا
تاثیر آروماتراپی بر میزان اضطراب قبل از آزمون ساختاریافته عینی در دانشجویان سال آخر کارشناسی پرستاری [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 21-7]
-
محمد حسین زاده، معصومه
چگونه یک دانش پژوهی آموزشی بنویسیم؟ [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 108-92]
-
محمدی، مریم
نیازهای آموزشی حوزه پژوهش کارمندان رشته های علوم پزشکی شاغل در بیمارستان آیت اله موسوی زنجان و الغدیر ابهر در سال 1398 [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 73-85]
-
مختاری، مهدی
طراحی و پایلوت لاگ بوک جهت ارزشیابی مستمر دانشجویان مقطع دکترای تخصصی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 1-10]
-
مرتضوی، زهرا
شناسایی عوامل مؤثر در عدم استفاده مناسب از آموزش مجازی در ایام کووید 19 از دیدگاه دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 59-72]
-
مرتضوی، سعیده سادات
شناسایی عوامل مؤثر در عدم استفاده مناسب از آموزش مجازی در ایام کووید 19 از دیدگاه دانشجویان [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 59-72]
-
مستور، هانیه
مقایسه برنامه درسی رایج و ادغام یافته در درس فارماکولوژی رشته پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 52-38]
-
مشیری، محمد
نظرات کارورزان بخش مسمومین در مورد وبینار های برگزار شده [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 91-73]
-
مصطفی پور، سمانه
تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر افسردگی دانشجویان دانشکده علوم پیراپزشکی مشهد [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 24-6]
-
مصلی نژاد، هادی
اضطراب و استرس ابتلا به کرونا ویروس جدید(کوید-19) در پرسنل درمانی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 80-70]
-
معتمدی، معصومه
ایمن سازی کودکان در شرایط بحران کرونا ویروس [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 5-1]
-
مکارم، عباس
بررسی کیفیت خدمات آموزشی ضمن خدمت به کارکنان شاغل در مراکز جامع سلامت شهر مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 44-33]
-
ملهمی، فرشاد
ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و ارتباط آن با خودکارآمدی پژوهشی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 63-53]
-
منجزی، سعیده
ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و ارتباط آن با خودکارآمدی پژوهشی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 63-53]
-
مهتدی، سمیه
نقش های عامل آموزشی و یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 105-97]
-
مهرآور، محمد
ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و ارتباط آن با خودکارآمدی پژوهشی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 63-53]
-
مهری، منصوره
آموزش عالی و بررسی روش های یادگیری خودمحور در آموزش مجازی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 97-112]
-
موسوی، سید هادی
مقایسه برنامه درسی رایج و ادغام یافته در درس فارماکولوژی رشته پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 52-38]
-
موسی فرخانی، احسان
بررسی کیفیت خدمات آموزشی ضمن خدمت به کارکنان شاغل در مراکز جامع سلامت شهر مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 44-33]
-
موشخیان، سیاوش
ارتقاء یادگیری جراحی آپیکال در دستیاران اندودانتیک دانشکده دندانپزشکی مشهد با استفاده از مدل فک گوسفند [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 37-22]
-
میرکریمی، سیدکمال الدین
ارزیابی کیفیت برنامه کارآموزی رشته بهداشت عمومی براساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 20-6]
-
میلانی، نسرین
بررسی تأثیر آموزش مجازی هدفمند بر مهارت معاینه فیزیکی دستیاران تخصصی داخلی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
ن
-
نامدار احمدآباد، حسن
ارزیابی نظام آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوران همه گیری کروناویروس 2019 [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-81]
-
نظمیه، حسین
مروری بر توانمندی های همکاری بین حرفه ای در تیم سلامت [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 86-96]
-
نعیمی بنائیان شرق، محمد رضا
بررسی وضعیت ترجمان دانش ازدیدگاه تعدادی از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-45]
-
نیکخواه بیدختی، اسما
دیدگاه مربیان و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی قاین درباره عوامل بازدارنده و تسهیل کننده موثر بر یادگیری مهارتهای بالینی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 84-74]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
نقش های عامل آموزشی و یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 105-97]
ه
-
هاتفی اولائی، آسیه
بررسی تأثیر آموزش مجازی هدفمند بر مهارت معاینه فیزیکی دستیاران تخصصی داخلی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
-
هاشم زاده، کامیلا
بررسی تأثیر آموزش مجازی هدفمند بر مهارت معاینه فیزیکی دستیاران تخصصی داخلی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]
ی
-
یاوری، مریم
بررسی ارتباط هوش معنوی با عملکرد تحصیلی کارآموزان پزشکی بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 33-25]