دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

مقاله پژوهشی

بررسی وضعیت اشتراک گذاری دانش در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1399

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402

10.22038/hmed.2021.53519.1107

فاطمه احمدی بمرود؛ مجید خادم رضاییان؛ جواد سرابادانی


ویژگی‌های تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندان‌پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در سال 1399

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آذر 1401

10.22038/hmed.2021.59534.1169

نسترن میرفرهادی؛ نازنین بشردوست؛ فرناز رضوان؛ سامان معروفی زاده


تبادلات و ارتباطات علمی-آموزشی پزشکی؛ در دوره شکوفایی تمدن اسلامی (عصر طلایی تمدن اسلامی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 تیر 1400

10.22038/hmed.2021.56741.1142

مسعود یوسفی؛ فرناز زاهدی اول


مقایسه تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 مراجعه کننده به مرکز آموزشی و درمانی شهرستان قائن

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402

10.22038/hmed.2021.57187.1145

محمد رضا جانی؛ محمدرضا رزم ارا؛ علی عرب احمدی؛ اسما نیکخواه بیدختی؛ نرگس کدخدا؛ فرحناز پاینده؛ الهام محمودی


ارزیابی تاثیر مداخلات حمایتی بر سطح اضطراب تجربه شده پس از مواجهه با کاداور در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال تحصیلی 98-1397

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402

10.22038/hmed.2021.58309.1162

اسماعیل رنجبر؛ علیرضا ابراهیم زاده بیدسکان؛ ریحانه شفیعیان


نامه به سردبیر

کلینیک های مشاوره ای با محوریت دانش پژوهی آموزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402

10.22038/hmed.2021.60652.1180

فاطمه کشمیری؛ شکیبا السادات طباطبایی


مقاله پژوهشی

پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1401

10.22038/hmed.2022.58230.1156

سحر محسنی؛ احمد میرگل؛ جلال مرادی


ارزیابی پایایی و روایی پرسشنامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1401

10.22038/hmed.2022.60614.1179

مرجان رسولیان کسرینه؛ مهدیه صراف رضوی؛ مرضیه محمودی منش؛ مسلم طاهری سودجانی؛ علی طلائی؛ حجت بوژ مهرانی؛ سید محمد طباطبائی


بررسی موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1401

10.22038/hmed.2022.60901.1181

حمید یزدانی نژاد؛ سارا آدرویشی؛ نیایش طهماسبی نژاد؛ معصومه آلبوغبیش؛ علی خلفی


بررسی راهبردهای خودتنظیمی یادگیری بین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشکده پزشکی مشهددردوره‌های حضوری و مجازی در سال 1399

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1401

10.22038/hmed.2022.61066.1192

علی عمادزاده؛ عباس مکارم؛ مصطفی محمدی


بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1401

10.22038/hmed.2022.62839.1200

الناز وفادار مرادی؛ مصطفی اجیراسلامیه؛ بهرنگ رضولنی کاخکی؛ زهرا عباسی؛ سیدمجید صدرزاده


بررسی ارتباط ویژگی اساتید بالینی با رضایتمندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی واحد قم ۱۳۹۹-۱۳۹۵

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1401

10.22038/hmed.2022.61889.1195

نگین قاسم پور؛ لیلا کاظم نژاد ماتک؛ نیره رضوانی منفرد


نحوه ارزشیابی استاد در برخی دانشگاههای معتبر جهان: نتایج یک مطالعه تطبیقی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1401

10.22038/hmed.2022.62099.1198

علیرضا طاهری


تحلیل مفهوم اضطراب مرگ در دانشجویان پرستاری: یک مطالعه ی کیفی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مرداد 1401

10.22038/hmed.2022.63087.1203

مهدیه سرحدی


ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مرداد 1401

10.22038/hmed.2022.64223.1212

رضا گنجی؛ عبداله رازی؛ فرزانه رشیدی فکاری؛ علیرضا عباسپور؛ حسن نامدار احمدآباد


بررسی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد بجنورد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مرداد 1401

10.22038/hmed.2022.64613.1214

میترا مهدویان؛ مهسا ریحانی؛ رویا جاجوندیان؛ سمیرا بشیریان


ارزیابی دانش، نگرش و مهارت تکنیسین های داروخانه های شهر اهواز با استانداردهای سازمان بهداشت جهانی و ارائه پودمان آموزشی مناسب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مرداد 1401

10.22038/hmed.2022.64943.1216

مهدی کیانی فرد؛ تقی جباری فر؛ احمد زندوانیان


ارزیابی آموزش سرپایی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیدگاه کارورزان پزشکی، سال 1399

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مرداد 1401

10.22038/hmed.2022.65198.1219

افسانه یخ فروش ها؛ امیر امین؛ منیرالسادات میرزاده


همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 مرداد 1401

10.22038/hmed.2022.65950.1225

فاطمه شریفی فرد؛ مهسا حاجی محمدحسینی؛ فائزه کبرایی آبکنار؛ محسن فارسی؛ علیرضا شعوری بیدگلی؛ الهام علی مددی


مقاله مروری

ارزشیابی برنامه های آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارج گزار: یک مطالعه مروری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401

10.22038/hmed.2022.65557.1222

مهلا سلاجقه


مقاله پژوهشی

ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 فروردین 1402

10.22038/hmed.2022.65419.1221

محسن نجاری؛ جمشید جمالی؛ فاطمه معمری؛ شهاب رضائیان


تبیین چالش های آموزش بالینی دانشجویان پزشکی در پاندمی کووید 19

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اردیبهشت 1402

10.22038/hmed.2022.68174.1236

فاطمه باقری؛ زهره خلجی نیا


بررسی تاثیر آموزش دستورالعملهای جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 اردیبهشت 1402

10.22038/hmed.2023.70061.1252

عزت تبریزی؛ نازنین شماعیان رضوی؛ هانیه مستور؛ ویدا وکیلی؛ مهری یاوری